تعمیر پنل شکسته تلویزیون ال جی در اصفهان

آیا پنل شکسته تلویزیون ال جی قابل تعمیر است؟

با توجه به توضیحاتی که تا کنون دادیم پنل تلویزیون از قسمت های مختلفی تشکیل شده است و شکستگی پنل در واقع شکستگی لیکویید آن است. تعمیر پنل شکسته ال جی در اصفهان با تعویض کردن بخش لیکویید آن ممکن است، اما تعمیر لیکویید شکسته امکان پذیر نیست. در حال حاضر امکان تعمیر لیکویید آبخورده و یا دارای خط و قعطی قابل تعمیر است اما شکستگی لیکویید قابل تعمیر نیست. صفحات پلاریزه به واسطه لامپ های بک لایت می توانند نور صفحه نمایشگر را تا حد زیادی تامین کنند و باعث می شوند که شما تمام نقاط سطح پنل را به صورت یکدست و یکنواخت تماشا کنید.

تعمیر پنل شکسته تلویزیون ال جی در اصفهان

تعمیر پنل شکسته تلویزیون ال جی

بنابراین تنها راه استفاده مجدد از تلویزیون ال جی شکسته تعویض لیکویید شکسته آن است. خوشبختانه امروزه  با وجود ارتباطات گسترده و خدمات فراوان جهت تلویزیون های ال جی امکان تعویض لیکویید تلویزیون های ال جی با کمتری قیمت امکان پذیر است.  هزینه تعویض پنل شکسته تلویزیون ال جی هزینه تعویض پنل شکسته تلویزیون ال جی به دو عامل اصلی بستگی دارد. اندازه صفحه نمایش یا اینچ تلویزیون که مشخص است که با افزایش اندازه صفحه هزینه پنل آن نیز بیشتر می شود. این ابعاد شامل 32، 42، 43، 47، 49، 55 و 65 است. تکنولوژی مورد استفاده در پنل تلویزیون نیز در قیمت بسیار موثر است. این تکنولوژی ها شامل Full LED، LCD، سه بعدی و 4K است.

بسته به اندازه و نوع پنل برخی از پنل ها همیشه در بازار موجود نیست ولی برخی پنل ها بیشتر و سریع تر یافت می شود. قیمت پنل های موجود در جدول زیر وجود دارد. این قیمت ها در کوتاه ترین زمان ممکن به روزرسانی می شود. باوجود این برای اطمینان از موجودی پنل مورد نیاز خود مدل تلویزیون ال جی خود را برای ما ارسال کنید تا از موجودی آن مطلع شوید. تعویض پنل تلویزیون ال جی چگونه انجام می شود؟ برای تعویض پنل شکسته یا معیوب تلویزیون ال جی لازم است تا قاب های تلویزیون باز و پنل به طور کامل جدا شود. با توجه به شکننده بودن لیکویید پنل باز و قیمت بالای آن این عمل باید در محیط کاملا مناسب و با دق ام شود. بنابرای تعویض پنل در دفتر تخصصی تعمیر و تعویض پنل نمایندگی ما انجام می شود.

شما لازم است تا ابتدا مدل دقیق تلویزیون ال جی خود را طی تماس با ما اعلام نماید. پس از بررسی مدل مربوطه و موجودی انبار با شما جهت انتقال تلویزیون هماهنگی لازم انجام می شود. پس از انتقال تلویزیون ال جی جهت تعویض پنل، بررسی نهایی روی نوع پنل انجام شده و پنل نو و جدید جایگزین خواهد شد. سپس دستگاه به مدت 4 ساعت جهت تست نهایی مورد بررسی نهایی قرار می گیرد. آیا تلویزیون من شکسته است؟ بسیاری از افراد با مشاهده صفحه نمایشی که دچار بهم ریختگی شده است، تصور می کنند پنل تلویزیون شان شکسته است. نکته با اهمیت در این موضوع این است که متوجه شوید صفحه تلویزیون شما شکسته است یا خیر. اگر صرفا شاهد خطوط عمودی یا افقی روی صفحه تلویزیون هستید یا رنگ های تلویزیون شما بهم ریخته است، الزاما پنل تلویزیون شما دچار مشکل نشده است.

از طرف دیگر ممکن است به تلویزیون شما ضربه ای وارد شده و نشانه هایی از شکستگی و ترک خوردگی روی صفحه تلویزیون وجود نداشته باشد. اما تصویر دچار بهم ریختگی شود و رنگ ها با یکدیگر قاطی شوند. در این حالت پنل تلویزیون شما دچار آسیب شده است و باید تعویض شود. یک تکنسین با تجربه می تواند نوع خرابی تلویزیون را به درستی تشخیص دهد و شما را راهنایی کند. بهتر است پیش از توضیح درباره این موضوع، ابتدا ساختار پنل در تلویزیون های LED , LCD و Plasma را بررسی کنیم. پنل در تلویزیون های LED و LCD شامل صفحه اصلی یا ماژول، صفحات پولاریزه و دیفیوزر و لامپ های بک لایت است. مجموعه این قطعات در کنار هم، روی شاسی اصلی تلویزیون شما قرار می گیرند.

نور زمینه یا بک لایت در پشت صفحه نمایش توسط لامپ های بک لایت تولید می شود. وظیفه صفحات پولاریزه، دیفیوزر و فیلترها پخش یکنواخت نور در سطح تصویر است. حالا تصور کنید که ضربه شدیدی به صفحه نمایش تلویزیون وارد گردد و باعث شکسته شدن ماژول تلویزیون شود. ساختار پنل تلویزیون به شکلی است که در صورت ضربه خوردن و شکسته شدن، در هیچ برندی تعمیر پنل شکسته تلویزیون امکان پذیر نیست و تنها راه، تعویض آن است. اما برای تعمیر پنل شکسته تلویزیون اگر فقط به ماژول آسیب رسیده باشد، می توان ماژول آسیب دیده را تعویض کرد. در این نوع از تعمیر، بک لایت و صفحات پولاریزه قبلی دوباره استفاده می شوند. بالطبع در این حالت، هزینه تعمیر هم کاهش خواهد یافت.

دلایل عدم تعمیر پنل

یکی از دلایل عدم امکان تعمیر پنل شکسته تلویزیون و گران بودن آن، فرآیند ساخت فوق العاده پیچیده این محصول است. به عنوان مثال، یک صفحه نمایش LCD را در نظر بگیرید. صفحه نمایش کریستال مایع از کنار هم قرار دادن دو ورقه شیشه ای نازک ساخته می شود. روی یکی از صفحات “سلول” ترانزیستوری بر لایه ای از اکسید قلع ایندیم (ITO) و یک آلیاژ فلزی دیگر تشکیل شده است. به این ترتیب می توانید سیگنال های الکتریکی را به وسط صفحه نمایش برسانید. سپس لایه ای از سیلیکون ایجاد خواهد شد و به دنبال آن، فرآیندی ایجاد می گردد که میلیون ها قطعه ترانزیستور با شکل دقیق ساخته می شوند. در این مرحله، یک سلول برای هر نقطه (معروف به پیکسل) روی صفحه تکرار می گردد.

هر مرحله باید دقیقاً با مرحله قبلی در عرض چند میکرون، تراز شود. به یاد داشته باشید که قطر موی انسان به طور متوسط 40 میکرون است. این اولین دلیلی است که باعث می شود صفحه تلویزیون شما گران باشد. چون ساخت آن ها بسیار چالش برانگیز است و شرکت های کمی در جهان وجود دارند که آن ها را می سازند. نکته دیگر این است که از هر 3 صفحه تلویزیون، تنها 1 مورد آزمایش را در پایان فرآیند تولید با موفقیت پشت سر می گذارد. یعنی از هر 3 صفحه نمایش ساخته شده، 2 تا از رده خارج می شوند. تعمیر ال ای دی شکسته تلویزیون، یکی از موضوعاتی که ممکن است با آن مواجه شوید و به دنبال راهکار مناسبی برای حل آن باشید. همان طور که می دانید LED و LCD بخش اصلی و اساسی هر تلویزیون به شمار می رود.

موضوع تعمیر پنل شکسته تلویزیون سبب شده تا بسیاری از افراد با هزینه قابل توجه آن رو به رو شوند. معمولاً هزینه تعمیرات لوازم دیجیتال زیاد است و در برخی مواقع به هیچ وجه صرف نمی کند که برای تعمیر آن هزینه ای بپردازید. تعمیر پنل شکسته تلویزیون های LED و LCD معمولاً امکان پذیر نیست، اما ممکن است ایرادات فنی دیگری بر این بخش وارد شود، که بتوانید با پرداخت هزینه ای معقول تر نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. هزینه برخی از بخش های پنل تلویزیون در مقایسه پنل کلی آن بسیار پایین تر خواهد بود.تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی هر کدام روش های تعمیر متفاوتی دارد که در ادامه مقاله تعمیر آنلاین به آن ها پرداخته ایم. مهم ترین سوالات مطرح شده درباره تعمیرات تلویزیون های ال ای دی، ال سی دی و پلاسما پیرامون شکستگی پنل و اجزای تشکیل دهنده آن است.

مراجعه کنندگان به نمایندگی ها برای خدمات پس از فروش می پرسند که آیا پنل شکسته تلویزیون تعمیر می شود یا خیر؟ در صورت تعمیر ممکن چه مقدار هزینه ای عاید آن شود؟ متخصصین تعمیرات تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی، با توجه به این که تلاش می کنند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارایه کنند. در اولین نگاه به بررسی اجزای تشکیل دهنده پنل تلویزیون می پردازند و قسمت های مختلف ساختار پنل را باز بینی می کنند. پنل تلویزیون های LED, LCD شامل بخش های مهم و حیاتی سیستم های تلویزیونی مانند صفحه یا نمایشگر اصلی (ماژور) است. ماژور تلویزیون دقیقاً روی پلیت یا صفحه دستگاه تنظیم می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعمیر پنل شکسته تلویزیون ال جی در اصفهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعمیر پنل شکسته تلویزیون ال جی در اصفهان"، کلیک کنید.