پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان

پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت - خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری چراغونی، سرهنگ محمود حافظی با اشاره به اینکه جلوگیری از فعالیت موسسات غیرمجاز ضامن سلامتی مردم است، اظهار کرد: پلیس در راستای تحقق برنامه های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی مردم را به خطر می اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پاسگاه انتظامی لاکان به همراه نماینده اداره بهزیستی از یک مرکز ترک اعتیاد در سطح حوزه استحفاظی بازدید کردند، افزود: طی بررسی های صورت گرفته غیرمجاز بودن فعالیت این مرکز برای پلیس محرز و با هماهنگی قضایی نسبت به پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت آن اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از انتقال 10 معتاد که به اجبار در این مکان نگهداری می شدند به مرکز بازپروری و ترک اعتیاد مجاز خبر داد و بیان داشت: متصدی 48 ساله این مرکز به دلیل انجام موارد متعدد تخلف و پذیرش بدون مجوز افراد پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس و با تاکید بر نظارت مستمر پلیس بر واحدهای صنفی و برخورد قانونی با متخلفان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اماکن عمومی از سوی افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به برخورد قانونی با خاطیان اقدام شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.