جزئیاتی از اردوی جهادی گروه شهید ابوذر داوودی در شهرها و روستاهای محروم

در گفت‌و‌گو با چراغونی تشریح شد؛

جزئیاتی از اردوی جهادی گروه شهید ابوذر داوودی در شهرها و روستاهای محروم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی، جزئیاتی ار اردوی جهادی گروه شهید ابوذر داوودی در شهرها و روستاهای محروم ممسنی را تشریح کرد.

علی کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در حاشیه اردوی جهادی گروه شهید ابوذر داوودی وابسته به بسیج دانشجویی این دانشگاه که در شهر بابامنیر و روستا‌های تابعه این بخش از شهرستان ممسنی در حال برگزاری است در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری چراغونی اظهار کرد: دانشجویان گروه جهادی در طرح شهید عجمیان فعالیت‌های عمرانی در قالب رنگ‌آمیزی مدارس را آستانه بازگشایی مدارس داشتند و برنامه‌های آموزشی متنوعی در این اردو توسط دانشجویان اجرایی شد.

وی افزود: دانشجویان در این اردو جهادی توانستند خدمت‌رسانی اثربخش و تأثیرگذاری برای بخش محروم بابامنیر و روستا‌های تابعه این بخش و مردم نجیب این شهر داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی یادآور شد: اردوی جهادی گروه شهید ابوذر داوودی درراستای ایجاد کادرسازی مدنظر مقام معظم رهبری برگزار می‌شود تا تعداد دانشجویان بیشتری در این طرح شرکت کنند و به‌عنوان الگو‌ها و سفیران فرهنگی در زمینه ایجاد کادرسازی و روحیه جهادی، خود را نشان دهند.

کریمی گفت: دانشگاه آزاد ممسنی در این طرح به‌عنوان محور همراه بسیج دانشجویی گام گذاشته، امیدواریم در برنامه‌های آینده گام‌های مثبتی در زمینه برگزاری اردوهای جهادی برداشته شود.

محمد زمان زارعی فرمانده سپاه شهرستان ممسنی هم درباره همکاری دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی با سپاه در زمینه برگزاری اردوی جهادی به خبرنگار چراغونی گفت: در زمان سپاه شهرستان ممسنی دست یاری دوستی به سمت دانشگاه آزاد دراز کرده، این دانشگاه پاسخ داده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزئیاتی از اردوی جهادی گروه شهید ابوذر داوودی در شهرها و روستاهای محروم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزئیاتی از اردوی جهادی گروه شهید ابوذر داوودی در شهرها و روستاهای محروم"، کلیک کنید.