دعا برای صاف شدن پوست صورت

اگر به دنبال موثرین و اندام و دعا برای سفید شدن پوست و رفع جوش این پست را تا انتها دنبال کنید.

علاقه به زیبایی مسئله ای است که در همه ایام با انسان همراه بوده است. بسیاری از افراد در بین ادعیه به دنبال دعا برای زیبا شدن صورت و اندام و دعا برای سفید شدن پوست و رفع جوش هستند، باید بگوییم این خواندن و تمسک به تمام قرآن کریم و اعمال نیک است که قلب را نورانی می کند و سپس نوری را بر چهره نقش می بندد تا زیبایی آن را افزایش دهد.

با این حال کارهایی وجود دارد که در صورت و زیبایی آن اثر می‌گذارد، مانند نماز شب و خواندن قرآن. ما در ادامه این متن برخی از ادعیه توصیه شده برای زیبایی اندام و سفید شدن پوست را برای شما همراهان گردآوری کردیم.

همچنین بخوانید:

دعا برای زیبا شدن صورت و چهره

در مورد دعا برای زیبا شدن صورت و چهره، روش‌های ثابت شده ای وجود دارد، از جمله خواندن سوره مبارکه بقره به ویژه آیه الکرسی.

  • پس به این منظور می فرماید: صورتها را 3 مرتبه به بالا نگاه کرده، سپس 3 مرتبه آیه الکرسی را بخواند، و در آخر دعا زیر خوانده شود:

اللهم ألق علي من زينتك ومحبتك وكرامتك ما تبهر به القلوب، وتذل له النفوس، وتبرق له الأبصار، وتتبلد له الأفكار، ويخضع له كل جبار متكبر”.

  • سوره قمر و سوره نور نیز از جمله سوره‌های قرآنی است که باعث زیبا شدن صورت و چهره می شود.

دعا برای صاف شدن پوست صورت

یکی از محصولات برای زیبایی پوست و مو که در کنار دعا باید مصرف کنید روغن مورینگا بیز می باشد.

می دانم که دوست داری زیبا و برجستگی در میان مردم باشد و به دنبال دعایی شگفت انگیز برای افزایش زیبایی چهره نیز هستی که انشاءالله نتیجه آن تو را شگفت زده خواهد کرد، اما کارها تنها با دعا به دست نمی آید. شما باید کاملاً آماده باشید تا از درون قبل از بیرون زیبا باشید، بنابراین اگر می خواهید خداوند چهره شما را نورانی کند، موارد زیر را انجام دهید:

  • از انجام هر کاری که شما را به ارتکاب گناه و معصیت می اندازد دوری کنید، زیرا تاریکی در دل نقش می بندد تا در چهره ظاهر شود.
  • از افراد بدی که مرتکب گناه و بدی می شوند دوری کنید، باید همراهی خوب را انتخاب کنید و آنها را بهترین همنشین خود قرار دهید تا خداوند راه شما را با آنها روشن کند.
  • نماز صبح را سر وقت بخوان که هر کس از آن غفلت کند خداوند نور آن را از چهره می برد.
  • حتما دعا کن که خداوند قلبت را نورانی کند تا آن نور را در چهره ات نقش کند و مدام ذکر و ادعیه معروفی که در میان خلق معانی نور و مقبولیت دارد بخوان.
  • برای سفید شدن پوست دعای شریف زیر را روی یک کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران نوشته و آن در آب پاک حل کرده و به مدت سه روز متوالی پوست را با آن آب بشوید. آب پس از شستشو را نباید به فاضلاب ریخته و باید پای درخت ریخته شود. مشکلات پوستی را کاملا برطرف میکند:

اللهم عادتک الاحسان و عادتی الاسائه فلا تغیر عادتک بعادتی

  • آنطور که در برخی منابع آمده است مومن با تلاوت آیه 28 سوره طور به تعداد یازده مرتبه در روز، صورتش تا روز قیامت می درخشد.

شاید برایتان سوال باشد که قیمت روغن سیر سیاه چند است؟ باید برای دریافت پاسخ به این سوال به وب سایت بیز پلاس مراجعه کنید و تا آخر این مقاله با ما باشید.

دعا برای از بین بردن جوش صورت

بهترین دعا برای از بین بردن جوش صورت، خواندن آیات 105 تا 107 از سوره طه است که باید آن را بر روغن بابونه خواند و سپس آن روغن را به جوش صورت یا جایی از بدن که دچار جوش و لک است، بمالد. بهتر است این کار روزی یک مرتبه انجام شود و به مدت پنج روز ادامه یابد. به این ترتیب جوش صورت از بین می‌رود. این آیات سوره طه عبارتند از:

(وَیَسْأَلُونَکَ عَنِ الْجِبَالِ فَقُلْ یَنسِفُهَا رَبِّی نَسْفًا (۱۰۵) فَیَذَرُهَا قَاعًا صَفْصَفًا (۱۰۶) لَّا تَرَىٰ فِیهَا عِوَجًا وَلَا أَمْتًا ) .

(سوره مبارکه طه آیات ۱۰۷و ۱۰۶و ۱۰۵)

همچنین بخوانید:

دعا برای زیبایی اندام و لاغری شکم و پهلو

بسیاری از بانوان به خصوص دختران جوان روی ظاهر خود حساسیت به خرج می‌دهند، آنها ممکن است دچار اضافه وزن شوند که می‌تواند سلامتشان را تحت تأثیر قرار دهد، همچنین احساس می کنند که این امر باعث می شود سن واقعی آنها بزرگتر به نظر برسد و در صورت کاهش وزن بدنشان زیباتر می شود، بنابراین به دنبال دعا برای زیبایی انداو لاغری شکم و پهلو هستند.

  • در برخی منابع آمده است برای این منظور باید نیت کرده و نماز بخوانند و پس از آن دعای زیر را بخوانند. به خدای متعال که او را در این امر یاری کند و به خواسته اش برسد.

بسم الله العزيزِ المُعتزِ بِعلو عِزِّهِ عزيزاً وكلُ عزيزٍ بعزةِ اللهِ يعتزون، يا عزيزُ تعززتُ بعزتكَ فمن اعتزَ بعزتكَ فهو عزيزٌ لا ذلَ بعده، ومن اعتز بدون عزتك فهو ذليلٌ لن يُعز أبداً، إنَّ الله قويٌ عزيز وإنهُ لكتابٌ عزيزٌ، وينصركَ اللهُ نصراً عزيزاً، لقد جاءكم رسولٌ من أنفسكم عزيزٌ يحبهم ويحبونه اللهم أعزني في عيون خلقك وأكرمني بينهم.”

باید این طلسم را با گلاب و زعفران روی کاغذ سفید و بدون خط در جهت خلاف عقربه های ساعت نوشت و سپس آن را در آب پاک شده و آن آب را نوشید، اث طلسم پس از 2 هفته مشاهده می‌شود.

روغن رزماری بیز یک محصول عالی برای تقویت پوست و مو می باشد که به غیر از دعا کردن باید از این محصول استفاده کنید.

در جهت خلاف عقربه های ساعت یعنی:

نوشتن طلسم را از سمت چپ شروع کنید. اول سه تا کهیعص های بالا را نوشته و  رو به سمت چپ، ( از چپ به راست ) دو تا کهیعص های سمت چپ رو بنویسید سپس به پایین رفته و آن سه تا کهیعص پایین رو نوشته، پس از آن سمت راست کهیعص دیگر را بنویسید .

با این روش جهت گردش نوشتن شما از چپ به راست بوده.

همچنین بخوانید:

سخن آخر

در این پست دعا برای زیبا شدن صورت و اندام دعا برای سفید شدن پوست و رفع جوش اشاره شده است. اما مهم است بدانید ائمه و بزرگان دینی تاکید کردند که با انجام کار نیک و طاعت و نیکی، زیبایی چهره، جلال جمال و ظاهرت در برابر مردم بیشتر می شود، همراه با تلاوت قرآن کریم و عمل به آن و احکام آن، رضایت خداوند متعال را تأمین می‌کنی و به طراوت و شادابی می‌رسی که تو را در نظر همه خلق زیبا می‌سازد.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دعا برای صاف شدن پوست صورت" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دعا برای صاف شدن پوست صورت"، کلیک کنید.