آیت الله رییسی مسیولی بودند که خودشان را وقف خدمت به مردم کردند – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان

آیت الله رییسی مسیولی بودند که خودشان را وقف خدمت به مردم کردند - خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار چراغونی، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار چراغونی ضمن تسلیت شهادت خادم الرضا آیت الله رییسی و هییت همراه ایشان اظهارکرد: غم شهادت ایشان بسیار غم بزرگی است.

وی با اشاره به توصیف شخصیت آیت الله رییسی گفت: با شناختی که از شخصیت شخص آیت الله رییسی وجود دارد روحیه دینداری و دین مداری، تعصب به غیرت دینی و مردمی بودن و خستگی ناپذیری ایشان بر همگان واضح و روشن بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: ایشان از یک طرف به عنوان مایه امید مردم بودند و در ایام اتفاقات با توجه به شرایطی که در کشور وجود داشت مردم از ایشان با تعبیر سید محرومان اقبال داشتند و از طرف دیگر خستگی ناپذیری و مجاهدت ایشان در صحنه خدمت به مردم در همه دنیا زبان زد بوده یعنی وقتی که در راس دولت قرار گرفتند خود به عنوان الگوی خدمتگزاری مردم معرفی شدند.

عباس زاده افزود: خداوند مزد خدمت صادقانه و این خستگی ناپذیری و مجاهدت ایشان را شهادت قرار داد.

وی گفت: این برای ما و برای همه مردم با تایید اقدامات صحیح ایشان از یک جهت و هم از جهت پاداش عمل در این دنیا خداوند شهادت را نصیب ایشان نمود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: امید است با این روحیه بسیار محکم و خستگی ناپذیر برای توجه به مردم و خدمت به مردمی که در دولت آیت الله رییسی پایه گذاری شد و همکاران ایشان در هییت دولت این را از نزدیک دیدند همچنان در دولت این روحیه جاری به ساری باشد و همیشه بتوانیم ایشان را سرمشق و الگوی خودمان قرار دهیم.

عباس زاده با بیان اینکه آیت الله رییسی برای همه ملت ایران یک رییس جمهور محبوب و خوب بودند، اضافه کرد: امروز بیداری در بین آزادگان جهان در جریان بوده و در هیچ جای دنیا دیده نمی شود که اگر اتفاقی برای یکی از رهبرانشان بیفتد این چنین مردم به پا بخیزند و ناراحت باشند ولی در ایران با این سانحه ای که به وجود آمد همه مردم و همه آزادی خواهان در سراسر دنیا بر اساس گزارش هایی که وجود دارد و تیتر اول اخبار جهان نشان می دهد همه متاثر از این حادثه و متوجه این نقطه کانونی مسیولیت جمهوری اسلامی ایران شدند که این موضوع بی سابقه است.

وی بیان کرد: این موضوع برای مسیولینی است که در راه روشن امام و آرمان های انقلاب و اسلام خودشان را وقف خدمت به مردم می کنند و آیت الله رییسی یکی از نمونه های گران سنگ این امر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اگر شخصیت آیت الله رییسی برای مردم ایران رییس جمهور منتخب بودند برای مردم خراسان جنوبی معنای دیگری نیز داشتند شخصیت ایشان منتخب مردم استان در خبرگان رهبری نیز بودن و سال های سال مردم این خطه با شناخت دقیق شخصیت این عالم بزرگوار و مجاهدات و خستگی ناپذیری ایشان را به عنوان نماینده خبرگان خود انتخاب کردند و این دوره نیز این توفیق به این افتخار نصیب مردم این منطقه شده بود و با رای بسیار بالا و بیش از دوره گذشته علی رغم اینکه تجربه ریاست جمهوری نیز می توانست تاثیر منفی بگذارد اما با اقبال گسترده تر مردم انتخاب شدند.

عباس زاده افزود: از دست دادن و شهادت آیت الله رییسی داغ بسیار بزرگی برای ملت ایران و برای آزادی خواهان جهان بوده و امیدواریم که خداوند که خود بهترین جبران کننده بوده جبران وجود این شخصیت بزرگوار را انجام دهد.

وی گفت: این خون های پاک و صادقانه ای که برای نظام اسلامی ریخته می شود هم نظام اسلامی را بیمه کرده و هم سند محکمی بر حقانیت نظام اسلامی و راه روشن و پرنور مردم انقلاب ایران است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امیداست با این خون های پاک و عزم ملت ایران شاهد برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی در جهان باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیت الله رییسی مسیولی بودند که خودشان را وقف خدمت به مردم کردند – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیت الله رییسی مسیولی بودند که خودشان را وقف خدمت به مردم کردند – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.