صعود مستقیم علی آقا میرزایی و نبی رضایی به فینال انتخابی المپیک – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان

صعود مستقیم علی آقا میرزایی و نبی رضایی به فینال انتخابی المپیک - خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار چراغونی، در ادامه سومین روز از مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره ای المپیک در توکیوی ژاپن امروز شنبه اول اردیبهشت ماه علی آقا میرزایی المپین دوره قبل کشورمان در ماده کایاک به طور مستقیم از مرحله مقدماتی راهی فینال این بازیها شد. همین طور نبی رضایی قایقران جوان ایران هم به طور مستقیم جواز حضور در فینال این بازیها را کسبب کرد.

علی آقامیرزایی در گروه دوم مرحله مقدماتی کایاک 1000 متر مردان در رقابت با حریفانی از قزاقستان، چین تایپه، هنگ کنگ، ازبکستان، سنگاپور و هند با زمان 3:38.876 دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و مستقیماً به فینال این مسابقات صعود کرد. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و ازبکستان دوم و سوم شدند.

در ادامه مسابقات امرو نبی رضایی در گروه دوم مقدماتی کانوی 1000 متر مردان در رقابت با حریفانی از تاجیکستان، کره، ازبکستان، هند و تایلند با زمان 4:00.347 دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و مستقیماً به فینال این مسابقات صعود کرد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و کره دوم و سوم شدند

فینال این دو ماده صبح فردا یکشنبه دوم اردیبهشت ماه برگزار می شود و نفرات اول و دوم صاحب سهمیه حضور در بازیهای المپیک 2024 پاریس می شوند.

علی آقامیرزایی در ماده کایاک مسافت 200 متر صاحب گردن آویز برنز شد. این ماده المپیکی نمی باشد. پاروزن کشورمان در دوره قبل بازیهای المپیک نیز در ماده هزار متر کایاک حضور داشت.

مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک فردا به پایان می رسد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صعود مستقیم علی آقا میرزایی و نبی رضایی به فینال انتخابی المپیک – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صعود مستقیم علی آقا میرزایی و نبی رضایی به فینال انتخابی المپیک – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.