انتصاب شهرداران منطقه 5 و 19 با حکم زاکانی

انتصاب شهرداران منطقه 5 و 19 با حکم زاکانی

شهردار تهران در دو حکم جداگانه شهرداران جدید مناطق 5 و 19 را منصوب کرد.

به گزارش شهر، شهردار تهران در احکامی جداگانه داوود گودرزی و حسین اخگرپور را به ترتیب به عنوان شهردار منطقه 5 و منطقه 19 منصوب کرد.

در بخشی از این دو حکم آمده است: «امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم انداز« تهران؛ کلان شهر الگوی جهان اسلام» با اتکا به اسناد بالادستی و با بهره گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان شهر و ظرفیت های تخصصی، موجبات خدمت رسانی به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

رجاء واثق دارم شاهد استمرار مسیولیت جناب عالی در سایه تحقق سیاست ها و برنامه های ابلاغی باشم، توفیقات روزافزون شما را در ایفای کامل مسیولیت محوله از خداوند منان مسالت دارم.»

گفتنی است، حسین اخگرپور دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت شهری و دارای سوابقی از جمله معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه 19 از سال 1400 تا به امروز، معاون فرهنگی و اجتماعی برتر مناطق 22 گانه در جشنواره شهید رجایی در سال 1401، معاون فرهنگی و اجتماعی مناطق 22 گانه در سامانه 137 در سال 1401 است.

سرپرست جدید شهرداری منطقه 19 همچنین دبیر کل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور و عضو شورای مرکزی ایتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از سال 1399 تا 1402 بوده است. 

پایان خبر چراغونی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتصاب شهرداران منطقه 5 و 19 با حکم زاکانی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتصاب شهرداران منطقه 5 و 19 با حکم زاکانی"، کلیک کنید.