نیروهای فراجا در بزنگاه‌های مختلف در دفاع از حریم ولایت پیشگام بوده‌اند

نیروهای فراجا در بزنگاه‌های مختلف در دفاع از حریم ولایت پیشگام بوده‌اند

چراغونی/اردبیل رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: نیروهای فراجا در بزنگاه‌های مختلف، لیاقت و شایستگی خود را در دفاع از حریم ولایت و حفظ امنیت کشور به منصه ظهور گذاشته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو ۱۴ چراغونی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته فراجا با بیان اینکه این هفته یادآور ایثار و جانفشانی عزیزانی است که بارها و بارها در بزنگاه‌های مختلف، لیاقت و شایستگی خود را در دفاع از حریم ولایت و حفظ امنیت کشور به منصه ظهور گذاشته‌اند، گفت: نیروهای فراجا دلاورمردانی هستند که از همان ابتدای جنگ تحمیلی با تقدیم شهیدان والامقام، وفاداری خویش را به اسلام و میهن به اثبات رساندند و با گذشتن از آسایش خود، آسایش را برای هموطنان خود به ارمغان آوردند.

وی افزود: تقارن این هفته با عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران و سخنرانی وحدت آفرین و دشمن شکن ولی امر مسلمین جهان، حلاوت و شیرینی مضاعفی به کام مردم همیشه در صحنه ایران و بالاخص دارالارشاد اردبیل بخشیده است.

رئیس شورای قضایی استان اردبیل در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی، از مجاهدت‌ها و تلاش‌های بی وقفه و بی دریغ سربازان مخلص امام زمان(عج) در فراجا قدردانی کرد.

پایان خبر چراغونی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نیروهای فراجا در بزنگاه‌های مختلف در دفاع از حریم ولایت پیشگام بوده‌اند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نیروهای فراجا در بزنگاه‌های مختلف در دفاع از حریم ولایت پیشگام بوده‌اند"، کلیک کنید.