۲۰۰ عنوان برنامه در ابهر برگزار می‌شود

۲۰۰ عنوان برنامه در ابهر برگزار می‌شود

چراغونی/زنجان فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۲۰۰ عنوان برنامه در ابهر برگزار می‌شود.

سرهنگ علیرضا افشار امروز (۲۸ شهریور ماه) در نشستی خبری که به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه ابهر برگزار شد، بیان کرد: رزمندگان‌ ما در طول هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند با تکیه بر خداوند می‌شود تمام غیرممکن‌ها را ممکن کرد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس مظهر ایثار، ازخودگذشتگی، پایداری، خودباوری، تدبیر، حکمت و ما می‌توانیم است، اظهار کرد: در روزهای اولیه انقلاب که برنامه دشمنان این بود که بساط جمهوری اسلامی را یک هفته‌ای برچینند، مردم ایران با تکیه بر قدرت خدا و توسل به ائمه معصومین (ع) و در سایه روحیه خودباوری ثابت کردند، ملت روزهای سخت هستند.

او با یادآوری اینکه امسال مانند سال‌های گذشته، برنامه‌های متعددی همزمان با این هفته در ابهر برگزار می‌شود، گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۲۰۰ عنوان برنامه در شهرستان‌ها و روستاها برگزار می‌شود که از مهم‌ترین برنامه‌های عمومی می‌توان به دیدار با خانواده شهدا، گلباران مزار شهدا و دیدار با ائمه جمعه اشاره کرد.

وی با توضیح اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس «در راه فتح قله» انتخاب شده است، بیان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس قرار است در همه نقاط شهرستان حتی در روستاهایی که پایگاه بسیج ندارد نیز برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان حوزه دفاع مقدس، ادامه داد: بانک اطلاعاتی زنانی که درپشتیبانی از جبهه‌های جنگ فعال بودند در حال جمع‌آوری است.

افشار با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با شهدا در مدارس بسیار مهم است، گفت: در کنار زنگ چراغونی و مقاومت، مراسم یادواره شهدا، افتتاح نمایشگاه‌ها و خاطره‌گویی رزمندگان نیز جزو برنامه‌ها قرار دارد که اغاب آنها با استقبال خوب دانش‌آموزان مواجه است.

وی با اشاره به اینکه شهید حکمت‌الله رحمانی به‌عنوان شهید شاخص شهرستان انتخاب شده است که مراسم یادواره این شهید والامقام در مسجدجامع شناط برگزار می‌شود، اظهار کرد: به همت زنان این شهرستان یادواره شهدا در امامزاده اسماعیل (ع) برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر از اکران ۲۵ فیلم همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: بزرگداشت شهدای منا، گرامیداشت شهدای حصر آبادان و خاطره‌گویی در موزه شهدا با دعوت از دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ابهر است.

پایان خبر چراغونی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۲۰۰ عنوان برنامه در ابهر برگزار می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۲۰۰ عنوان برنامه در ابهر برگزار می‌شود"، کلیک کنید.