تعداد خانه موزه های شهدا در قم به ۶ عدد رسید – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان

تعداد خانه موزه های شهدا در قم به ۶ عدد رسید - خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری چراغونی، سید محمد موسوی منش با اشاره به ضرورت و اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، به عنوان یک فرهنگ متعالی‌ست که شناساندن، ترویج و تقویت ارزشهای آن برای جامعه و بخصوص نسل‌های کنونی یکی از مهمترین و اساس ترین وظیفه نهادهاست و در مدیریت شهری نیز برنامه‌های مدونی برای آن در حال اجراست.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم ادامه داد: احداث و بهسازی خانه موزه‌های شهدا به عنوان یکی از کانون‌های فرهنگی و اصلی شهروندان و فعالان فرهنگی این حوزه نیز در چند سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است.

وی به همکاری همه حوزه‌های مدیریت شهری در راه اندازی این خانه‌ها گفت: حوزه تملکات، مالی، مدیران مناطق، سازمان سیما، منظر و فضای سبز و اداره کل ارتباطات و سایر حوزه‌های مرتبط در ایجاد و راه اندازی این خانه‌ها همکاری کامل دارند.

موسوی منش با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی در خانه موزه شهید زین الدین افزود: در حال حاضر به فراخور مناسبت‌های مختلف فعالیت‌های فرهنگی درخانه موزه شهید زین الدین اجرا می‌شود و با تکمیل و بهسازی ۵ خانه موزه شهیدان فخری زاده، شفیعی، گاینی، کلهری و توکلی در دستور کار قرار دارد و تا پایان سال بخش عمده‌ای از این اماکن فرهنگی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعداد خانه موزه های شهدا در قم به ۶ عدد رسید – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعداد خانه موزه های شهدا در قم به ۶ عدد رسید – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.