خبرنگاران زبان مشترک مردم و مسئولان در رشد فضیلت‌ها و زدودن رذیلت‌ها هستند

خبرنگاران زبان مشترک مردم و مسئولان در رشد فضیلت‌ها و زدودن رذیلت‌ها هستند

حجت‌الاسلام موحدی عنوان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسداران خرد و آگاهی و زبان مشترک مردم و مسئولان در رشد فضیلت‌ها و زدودن رذیلت‌ها در جامعه هستند.

به گزارش چراغونی دادستان کل کشور در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به اصحاب خبر و رسانه تبریک گفت.

پیام حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی به‌شرح زیر است:

هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی که مزین به “روز خبرنگار” است فرصتی مغتنم برای ادای احترام و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات صادقانه و شجاعانه اصحاب قلم و رسانه می‌باشد.

امروز مزین به نام کسانی است که با نگاه واقع‌بینانه و با هدف اطلاع رسانی و آگاه‌سازی، قلم شرافت و صداقت را بر صفحه سفید شفافیت به حرکت در می‌آورند.

خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسداران خرد و آگاهی و زبان مشترک مردم و مسئولان در رشد فضیلت‌ها و زدودن رذیلت‌ها در جامعه هستند و  اعتقاد راسخ دارم که تلاش مسئولانه خبرنگاران در مسیر آگاهی‌بخشی و حقیقت، جامعه را به سوی دانایی و کشور را به سوی تعالی سوق می‌دهد.

اینجانب این روز را فرصتی میمون و مبارک برای جامعه دانسته و این مناسبت را به تمامی خبرنگاران، روزنامه نگاران و فعالان عرصه رسانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سربلندی، بهروزی و توفیق روزافزون آرزومندم.

محمد موحدی
۱۷ مرداد ۱۴۰۳
پایان خبر چراغونی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خبرنگاران زبان مشترک مردم و مسئولان در رشد فضیلت‌ها و زدودن رذیلت‌ها هستند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خبرنگاران زبان مشترک مردم و مسئولان در رشد فضیلت‌ها و زدودن رذیلت‌ها هستند"، کلیک کنید.