به یاد دو قهرمان بزرگ

به یاد دو قهرمان بزرگ

انتخابات در سراسر کشور عزیزمان، در کمال آرامش و امنیت در حال برگزاری است و همین آرامش گرانبها، یاد دو قهرمان دلاور را بیش از پیش زنده می دارد؛ شهید سلیمانی و شهید رئیسی.

به گزارش چراغونی، محمد ایمانی در یادداشت تلگرامی نوشت:

انتخابات در سراسر کشور عزیزمان، در کمال آرامش و امنیت در حال برگزاری است و همین آرامش گرانبها، یاد دو قهرمان دلاور را بیش از پیش زنده می دارد؛ شهید سلیمانی و شهید رئیسی.
اگر رشادت های شهید سلیمانی و همرزمانش نبود، بی تردید امروز ایران عزیز ما آماج ناامنی گسترده، شبیه مصائبی بود که برای ملت های عراق و سوریه و افغانستان و فلسطین و یمن رخ داد.
از طرف دیگر، مردم ما در حالی در اوج گرمای تابستانی، پای صندوق های رای رفتند که بر خلاف سه چهار سال قبل، شاهد قطعی آزار دهنده و فلج کننده برق و آب، از پایتخت گرفته تا دور دست ترین مناطق کشور نبودند.
این تامین پایدار آب و برق از طریق توسعه شبکه آبرسانی و نیروگاهی، حاصل تلاش شبانه روز و خستگی ناپذیر انبوه خدمتگزارانی است که با همت و تدبیر شهید رئیسی به صف شدند تا به بحران ها و ناترازی هایی از جنس تامین آب و برق و گاز پایان دهند.
امروز از آذربایجان و همدان و کردستان و کرمانشاه، تا لرستان و کهکیلویه و خوزستان و بوشهر و هرمزگان و سیستان و بلوچستان و کرمان و یزد و اصفهان و خراسان، آینه ای از خدمات بی منتی است که در دولت پر برکت شهید رئیسی، در کمتر از سه سال انجام شد و کام مردم را شیرین کرد.
همه ما بر سر سفره بی منت قهرمانانی نشسته ایم که برای خدمتگزاری و گره گشایی از زندگی مردم، سر از پا نشناختند و پروانه وار، تا مرز سوختن در آتش پیش تاختند. رحمت و رضوان خداوند بر آنان، و یادشان، همواره در دل و جان ما، جاری باد!

پایان خبر چراغونی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "به یاد دو قهرمان بزرگ" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "به یاد دو قهرمان بزرگ"، کلیک کنید.