بررسی تلویزیون سونی 75 اینچ X90L

بررسی تلویزیون سونی 75 اینچ X90L

تلویزیون سونی X90L سایز 75 اینچ یکی از مدل‌های سال 2023 این برند است که وارد بازار جهانی شده. این محصول با نام X90L وارد بازار می‌شود و ممکن به اسم سری 9 تلویزیون‌های سونی هم شناخته شود.

تلویزیون‌ سونی 2023 با پسوند L وارد بازار شده و به عنوان جدیدترین محصولات سونی شناخته می‌شوند. تلویزیون سونی X90L یکی از بهتری مدل‌های این برند است که برای تمام کاربری‌های حرفه‌ای هم انتخاب مناسبی است و هر کاربری راضی می‌کند.

این تلویزیون برای بازی کردن حرفه‌ای با کیفیت 4K و رفرش ریت 120 هرتز مناسب است و از بهترین LEDهای سونی برای گیمینگ به شمار می‌رود.

این محصول با کیفیت تصویر فوق‌العاده ای که دارد برای تماشای حرفه‌ای فیلم و سریال و استفاده روزمره و خانگی هم مناسب است. در کل با انتخاب این محصول سونی یه مدل برای تمام کاربری‌ها خواهید داشت. این تلویزیون جدید سونی مدل جدید تر و جایگزین تلویزیون سونی X90K است که در سال 2022 وارد بازار شد و سهم فروش خوبی از محصولات سونی در بازار را داشت. صفحه نمایش این محصول از نوع ال ای دی و با کیفیت تصویر 4K عرضه شده و برعکس مدل سال گذشته که تغییرات چندانی نداشت مدل سال جدید بسیار بهتر و روان تر و با ایرادات کمتر عرضه شده است.

تلویزیون هوشمند سونی با پردازشگر قدرتمند و اختصاصی  Cognitive Processor XR عرضه شده است. این پردازنده سونی وظیفه پردازش تصویر و صدا را به عهده دارد و عملکرد آن مانند مغز انسان است و حسی واقع گرایانه به بیننده منتقل می‌کند.

تلویزیون سونی X90L از تمام ویژگی‌های گیمینگ جدید یعنی کنسول‌های نسل نهم پشتیبانی می‌کند.

کیفیت تصویر در تلویزیون سونی 75X90L

تلویزیون سونی در سری جدیدش از پردازشگر قدرتمند و اختصاصی برند خودش استفاده کرده که به نام Cognitive Processor XR شناخته می‌شود. این پردازشگر با کیفیت سونی وظیفه پردازش تصویر و صدا را دارد و سعی شده که عملکردی مشابه مغز انسان داشته باشد تا صدا و تصویر را بسیار واقع گرایانه عرضه کند. پردازشگر این مدل سونی با کمک XR Super Resolution  بافت و جزییات سوژه‌ها و عناصر را تشخیص داده و آن‎ها را بهبود می‌دهد تا واقعی تر نمایش دهد

تلویزیون X90L از محصولات جدید سال 2023 این کمپانی به شمار می‌رود و دارای صفحه نمایش LED و کیفیت تصویر 4K می‌باشد. تصاویری که این تلویزیون سونی 75X90L در اختیار شما قرار می‌دهد مملوء از عمق واقع‌گرایانه و کنتراست عالی هستند.

در این حالت جزییات خیلی بهتر نمایش داده می‌شوند و روشنایی بیشتری نیز در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. بیش از یک میلیارد رنگ مختلف که تنها تفاوت کمی با آنچه در دنیای واقعی دیده می‌شوند بازتولید شده‌اند. در تلویزیون سونی 75X90L پردازنده‌ی XR و فناوری XR Triluminos Pro موجب تولید طیف وسیعی از رنگ‌های طبیعی می‌شود

پخش صدای فوق‌العاده تلویزیون سونی

شرکت سونی از قابلیت‌ و تکنولوژی‌های صوتی خوبی برای تلویزیون 75X90L استفاده کرده‌است.

وجود تکنولوژی XR Surround تا صدای فراگیر سه بعدی بدون داشتن بلندگوهای سقفی و ایستاده و تنها به کمک بلندگوهای خود تلویزیون در اختیار داشته‌باشد. قابلیت Voice Zoom 2 صداها را شناسایی کرده و وضوح آن‌ها را ارتقاء می‌بخشد. همچنین از طریق فیلترینگ پیشرفته، صداهای محیطی سرکوب و کم شده و باعث می‌شود شما بتوانید حتی صدای مکالمات ضعیف را نیز به وضوح بشنوید.

قابلیت‌های هوشمند تلویزیون سونی 75X90L

سیستم عامل تلویزیون سونی 75x90l مانند سایر محصولات سونی اندروید می‌باشد. رابط کاربری این تلویزیون از نوع گوگل تی وی است و در آپدیت جدیدش بسیار محیط کاربری ساده و روانی دارد و کار کردن با آن ساده و لذت بخش است. سونی در سال 2023 هم از ریموت کنترل هوشمند و جدید خود مدل RMF-TX800P از نوع استاندارد ریموت استفاده کرده که علاوه بر ظاهر لوکس و جدیدش، امکانات بیشتری هم دارد.

این ریموت جدید ابعاد بسیار کوچکی دارد و از دکمه‌های کمتری هم در آن استفاده شده. این ریموت کنترل دارای میکروفون داخلی است و از دستورات و جستجوی صوتی پشتیبانی می‌کند البته خود تلویزیون سونی 75X90L هم میکروفون داخلی دارد و برای شما امکان تعامل با تلویزیون بدون ریموت را هم فراهم کرده است.

قابلیت Kids Profile این امکان را می‌دهد والدین بتوانند پروفایل مجزا برای کودکان خود ایجاد کرده و محدودیت‌های مدنظرشان را اعمال کنند و زمان خواب را نیز تنظیم کنند. ریموت کنترل این مدل نسبت به سال‌های گذشته ساده‌تر شده و بدنه‌ی آن روکش پلی اورتان دارد که به راحتی تمیز می‌شود. شما می‌توانید به سادگی تمام دستگاه‌های متصل شده به تلویزیون را تنها از طریق این ریموت کنترل هوشمند مدیریت کنید.

از قابلیت‌هایی هوشمند این محصول می‌توان به امکان جستجو و دسترسی به بیش از 700000 فیلم و اپیزود برنامه‌های تلویزیونی از طریق سرویس‌های پخش مانند نتفلیکس، دیزنی پلاس و… اشاره کرد که بر اساس موضوعات و ژانرهای موردعلاقه شما ساماندهی شده‌اند.

تعمیر تلویزیون سونی در اصفهان

تعمیر تلویزیون سونی در اصفهان

ایران تعمیرات نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در اصفهان و ارائه دهنده همه خدمات مرتبط با انواع مدل های این برند میباشد.

این خدمات به وسیله بهترین تکنسین ها و تعمیرکاران اصفهان با استفاده از ابزارآلات و امکانات روز دنیا ارائه می شود.

ساکنین عزیز اصفهان با استفاده از خدمات ارائه شده توسط ایران تعمیرات می‌توانند با بکارگیری راهنمایی ها و مشاوره‌های متخصصان حاضر در مجموعه ما، بهترین خدمات را در حوزه تعمیر هر یک از مدل های تلویزیون سونی در اصفهان دریافت کنند.

ایران تعمیرات برای رفاه حال همشهریان عزیز در حوزه تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان، خدمات بسیار متنوعی را تدارک دیده است.

این نمایندگی مشتری‌مداری را هدف همه فعالیت های خود قرار داده و خدماتی مثل تعمیر تلویزیون سونی در منزل در اصفهان را برای جلب رضایت حداکثری مشتری ارائه میدهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرابی های رایج تلویزیون سونی و تعمیر آن در ادامه همراه ما باشید.

سونی  X90L تلویزیون مورد علاقه ی گیمرها

این قابلیت امکان تنظیم اندازه صفحه را برای شما فراهم می‌کند تا اندازه تصویر را به دلخواه تنظیم کنید به این ترتیب حتی اگر تلویزیون برای محیطی که بازی می‌کنید بزرگ است یا قصد دارید از فاصله نزدیک به بازی کردن بپردازید، می‌توانید تصویر را تا اندازه ای که می‌خواهید کوچک‌تر کنید تا تمرکز گیمر روی بازی بیشتر شود. با توجه به امکانات گیمینگ این تلویزیون می‌توان گفت که این مدل برای بازی با کنسول‌های نسل نهم ایده‌آل بوده و به خوبی انتظارات شما را برای یک بازی حرفه‌ای برآورده می‌کند.
طراحی تلویزیون سونی مینیمال و با کیفیت

این محصول سونی از یک طراحی مینیمالیستی برخوردار است و لبه حاشیه تلویزیون سونی 75x90l بسیار ظریف، باریک و بدون درز طراحی شده‌اند که ظاهری خیره‌کنند و زیبا را به این محصول بخشیده است. در واقع می‌توان گفت این تلویزیون تقریبا بدون حاشیه‌ است که تمرکز بیننده را بر روی محتوای در حال پخش بیشتر می‌نماید. پایه این تلویزیون به چند حالت مختلف تنظیم می‌شود و دارای دو مدل انعطاف پذیری است که حالت ایستاده برای قرار دادن ساندبار در قسمت زیرین تلویزیون و حالت خوابیده برای مشاهده بهتر محتوای در حال پخش کاربرد دارد.

با ردیابی موقعیت بیننده امکان بهینه‌سازی صدا بر اساس موقعیت مخاطب نیز وجود دارد. در واقع تلویزیون صدای خروجی از بلندگوهای راست و چپ را بگونه‌ای تنظیم می‌کند که در هر کجا نشسته باشید صدا را با همان کیفیتی دریافت می‌کنید که جلوی تلویزیون نشسته‌اید.

این دوربین با بررسی فاصله دید شما، زوم صدا را به صورت خودکار تنظیم می‌کند و با دور و نزدیک شدن بیننده به تلویزیون صدا زیاد و کم می‌شود تا همواره مکالمات و صداها را به صورت واضح دریافت کنید. از قابلیت‌های دیگر می‌توان به کنترل تلویزیون سونی 75 اینچ X90L از طریق تکان دادن انگشتانتان اشاره کرد. مدیریت از طریق حرکات این امکان را فراهم می‌کند تا به کمک حرکات ساده دست و بدون نیاز به ریموت کنترل کانال‌ها را تغییر دهید و یا صدای تلویزیون را کم و زیاد کنید.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی تلویزیون سونی 75 اینچ X90L" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی تلویزیون سونی 75 اینچ X90L"، کلیک کنید.