تعهدات خیرین به ۱۲ هزار میلیارد تومان رسید

در همایش ملی خیرین مدرسه‌ساز؛

تعهدات خیرین به ۱۲ هزار میلیارد تومان رسید

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز گفت: تعهدات خیرین در سال گذشته به ۱۲ هزار میلیارد تومان رسید، انشالله برای سال جاری ۲۰ هزار میلیارد تومان هدف‌گذاری شده است و امیدوارم در امر مدرسه‌سازی به نتایج خیلی خوبی دست پیدا کنم.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری چراغونی، محمدرضا جعفری، مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز در نشست خبری مشترک مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز  و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس کشور با موضوع همایش ملی خیرین مدرسه ساز که امروز ظهر در سازمان نوسازی توسعه و تجهیزات برگزار شد، اظهار کرد: تعهدات خیرین در سال گذشته به ۱۲ هزار میلیارد تومان رسید، انشالله برای سال جاری ۲۰ هزار میلیارد تومان هدف‌گذاری شده است و امیدوارم در امر مدرسه‌سازی به نتایج خیلی خوبی دست پیدا کنم.

جعفری با بیان اینکه در جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، شش کمیسیون داریم، تصریح کرد: خوشبختانه این کمیسیون‌ها فعالیت‌های خوبی در حال انجام دارند.

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز با اشاره به ۶ کمیسیون خاطرنشان کرد: کمیسیون خیرین خارج از کشور، کمیسیون بانوان، کمیسیون حقوقی و نظارت، کمیسیون استان‌ها و کمیسیون اجتماعی، کمیسیون مدرسه‌یاری را داریم که امیدوارم خیرین به خوبی به ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی کشورمان کمک کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعهدات خیرین به ۱۲ هزار میلیارد تومان رسید" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعهدات خیرین به ۱۲ هزار میلیارد تومان رسید"، کلیک کنید.