اتباع استان تهران برای برپایی موکب تاییدیه دریافت کنند – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان

اتباع استان تهران برای برپایی موکب تاییدیه دریافت کنند - خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار چراغونی، محسن نایبی عصر پنجشنبه در جلسه ستاد اربعین استان تهران با تاکید بر آماده سازی زیرساخت ها جهت ارایه خدمات مطلوب در مسیر راهپیمایی اربعین امام حسین (ع) در سال جاری گفت: از آنجا که برگزاری مراسم اربعین مسبوق به سابقه می باشد، موضوعاتی همچون کمک رسانی، اعزام، اسکان و هماهنگی بین دستگاهی همچون سال های گذشته و بهتر از آن باید انجام شود.

معاون استاندار تهران با بیان این مطلب که خدمات به زایرین باید از داخل مرزهای کشور آغاز شود گفت: ارایه خدمات مختص شهر نجف و محل استقرار مواکب ستاد اربعین استان نیست بلکه باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا زایران در اماکن مختلف نظیر ترمینال های اتوبوسرانی و فرودگاه امام نیز از خدمات مواکب بهره مند شوند.

نایبی بر لزوم تهیه برآوردهای لازم جهت پشتیبانی مراسم اربعین اشاره و عنوان کرد: ستاد استان در نجف از ماه آینده مستقر می شود لذا لازم است همه اقدامات طی یک جدول زمانبندی به دبیرخانه ستاد ارایه تا بر اساس آن تصمیم گیری و برنامه ریزی لازم انجام شود.

جانشین ستاد اربعین استان تهران در خصوص اعزام اتباع و استقرار مواکب آنها گفت: اتباع سایر کشورها که قصد استقرار موکب در مسیر راهپیمایی را دارند، قبل از ثبت موکب خود در ستاد عتبات استان باید نسبت به اخذ تاییدیه از اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استان تهران اقدام کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اتباع استان تهران برای برپایی موکب تاییدیه دریافت کنند – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اتباع استان تهران برای برپایی موکب تاییدیه دریافت کنند – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.