بازدید معاون صحه مکه از بیمارستان هلال احمر ایران در مکه مکرمه

معاون صحه مکه و هییت همراه از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در مکه مکرمه بازدید و از ارایه خدمات به زایران و حجاج قدردانی کرد.

به گزارش چراغونی و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر حاتم، معاون صحه مکه مکرمه ضمن قدردانی از ارایه خدمات و ابراز رضایت از موقعیت مکانی بیمارستان هلال احمر ایران در شهر مکه مکرمه، گفت: افزایش ظرفیت ها و تجهیزات این بیمارستان که نسبت به سال های گذشته رشد قابل توجهی داشته است، مایه خرسندی است.

وی در ادامه افزود: در خصوص همکاری های لازم در زمینه بهره مندی از بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی عربستان، قول مساعد خواهیم داد که این مراکز با تمام تجهیزات در اختیار مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران قرار گیرد.

همچنین در نشستی در حاشیه این بازدید، سید علی مرعشی رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ضمن قدردانی از تمامی همکاری های مشترک با مرکز صحه مکه مکرمه و ارایه گزارش از روند ارایه خدمات به حجاج، در خصوص صدور مجوزهای ورود دارو و تجهیزات به کشور عربستان در سال های آینده رایزنی و توافقات لازم انجام شد.

بازدید معاون صحه مکه از بیمارستان هلال احمر ایران در مکه مکرمه

پایان خبر چراغونی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید معاون صحه مکه از بیمارستان هلال احمر ایران در مکه مکرمه" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید معاون صحه مکه از بیمارستان هلال احمر ایران در مکه مکرمه"، کلیک کنید.