نمایشگاه اگروفود چیست؟ – خبرگزاری چراغونی

نمایشگاه اگروفود چیست؟

نمایشگاه ایران آگروفود یکی از بزرگترین نمایشگاه های بین المللی در صنعت غذا و کشاورزی است. این نمایشگاه که سالانه در تهران برگزار می شود، مشاغل و افراد را از سراسر جهان گرد هم می آورد تا محصولات، خدمات و فناوری های خود را در بخش غذا و کشاورزی به نمایش بگذارند.

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری چراغونی، نمایشگاه آگروفود دارای طیف گسترده ای از غرفه داران از جمله تولیدکنندگان ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی، محصولات دام و طیور، ماشین آلات فرآوری و بسته بندی مواد غذایی و بسیاری موارد دیگر است. این رویداد فرصتی عالی برای کسب و کارها برای ایجاد شبکه و مشارکت های جدید و کشف فرصت های جدید بازار است.

یکی از جذابیت های اصلی نمایشگاه آگروفود ایران تمرکز آن بر محصولات غذایی ارگانیک و طبیعی است. در سال های اخیر، تقاضای فزاینده ای برای گزینه های غذایی سالم تر و پایدارتر وجود داشته است و این روند در محصولاتی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است، منعکس شده است. بازدیدکنندگان می توانند انتظار داشته باشند که طیف گسترده ای از محصولات غذایی ارگانیک و طبیعی و همچنین فناوری های غذایی نوآورانه ای را پیدا کنند که پایداری و سازگاری با محیط زیست را ترویج می کند.

یکی از جنبه های منحصر به فرد نمایشگاه آگروفود ایران، تاکید آن بر ارتقای تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای داخلی است. دولت ایران مجموعه ای از سیاست ها و مشوق ها را برای تشویق تولید داخلی و کاهش اتکای کشور به واردات اعمال کرده است. در نتیجه، بسیاری از کسب وکارهای محلی به عنوان بازیگران کلیدی در بخش غذا و کشاورزی ظاهر شده اند و این نمایشگاه بستری عالی برای این کسب وکارها فراهم می کند تا محصولات و خدمات خود را برای مخاطبان جهانی به نمایش بگذارند.

به طور کلی، نمایشگاه آگروفود ایران یک رویداد ضروری برای هر کسی است که در صنعت غذا و کشاورزی فعالیت دارد. این نمایشگاه با تمرکز بر پایداری، نوآوری و تولید محلی، فرصت ارزشمندی را برای کسب وکارها فراهم می کند تا با شرکای جدید ارتباط برقرار کنند و فرصت های جدید بازار را در ایران و فراتر از آن کشف کنند.

 
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته تهران سال  1403 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران از تاریخ 19 تا 22 خرداد ماه در حال برگزاری است ، هولدینگ نیکاتیس مفتخر است که به عنوان سرآمد تولید کنندگان محصولات ارگانیک در کشور با بیش از 100 مدل محصول مختلف ، میزبان شما در نمایشگاه بین المللی تهران باشد .

همچنین به دلیل درخواست های شما همراهان عزیز و با توجه به زمان محدود نمایشگاه ، شما میتوانید با ثبت کد تخفیف FESTIVAL سفارش خود را به همراه 13% تخفیف ویژه به صورت اینترنتی در وب سایت NIKATISS.COM ثبت نمایید .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نمایشگاه اگروفود چیست؟ – خبرگزاری چراغونی" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نمایشگاه اگروفود چیست؟ – خبرگزاری چراغونی"، کلیک کنید.