دین خود را با مشارکت حداکثری در انتخابات به شهدا ادا کنیم – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان

دین خود را با مشارکت حداکثری در انتخابات به شهدا ادا کنیم - خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار چراغونی، سردار مهدی کبیری پور شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی گفت: انقلاب اسلامی ایران به فرموده امام و رهبری ثمره مجاهدت همه انبیاء الهی از آدم تا خاتم بوده است.

جانشین فرمانده سپاه قم افزود: معتقدیم که مقصد انقلاب اسلامی دولت کریمه امام زمان (عج) است و رویدادهایی که در نظام اسلامی رخ می دهد در مسیر رسیدن به این هدف نهایی است.

وی با بیان اینکه شهدا بالاترین سرمایه خود را تقدیم کرده اند گفت: ارزش خون شهدا با هیچ معیاری قابل سنجش نیست و آنان با ایثارگری و از خودگذشتگی، دین خود را نسبت به اسلام و انقلاب ادا کردند.

سردار کبیری پور با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: این امنیت و اقتدار ماحصل خون شهدا، رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری، حضور مردم در عرصه و آمادگی نیروهای مسلح کشور است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی میراث انبیای الهی است و هر کسی که در مسیر استمرار آن گام بردارد در نزد پروردگار ماجور است.

جانشین فرمانده سپاه قم برپایی یادواره های شهدا را گامی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان دانست افزود: امروز در جنگ نرم با دشمنان که به دنبال انحراف جوانان هستند، برپایی این یادواره ها ضرورت دارد.

وی افزود: یادواره های شهدا موجب می شود تا راه را گم نکنیم و قدردان خون پاک شهیدان باشیم .

سردار کبیری پور عنوان کرد: انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و همگان باید تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری در این عرصه داشته باشیم و فضای انقلابی را در خانواده و اطرافیان ایجاد کنیم و از این طریق دین خود را به شهدا ادا کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دین خود را با مشارکت حداکثری در انتخابات به شهدا ادا کنیم – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دین خود را با مشارکت حداکثری در انتخابات به شهدا ادا کنیم – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.