قیمت آهن آلات کرمانشاه

قیمت آهن آلات کرمانشاه

آفتاب نیوز :

آهن آلات توسط کارخانجات های مختلفی تولید و به بازار فروش عرضه می شود. یکی از بزرگ ترین و همچنین پیشرفته ترین کارخانه ای که توانسته انواع آهن آلات را در کشور تولید کند، کارخانه کرمانشاه است.

مقاطع فولادی و فلزی این مرکز به جهت تنوع بالا، کیفیت فوق العاده و رعایت استانداردهای جهانی جزء بهترین ها بوده و با نام آهن آلات کرمانشاه شناخته می شوند.

از انواع آهن آلاتی که در این مرکز وجود دارد، می توان به ورق های فلزی، میلگرد، تیرآهن، نبشی و … اشاره داشت. هر یک از این مقاطع فلزی و فولادی قیمت های مختلفی دارند.

تیرآهن یکی از تولیدات کارخانه های کرمانشاه است که در سایزها، ابعاد و ضخامت های مختلفی تولید می شود. یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین تیرآهن های کرمانشاه، تیرآهن 14 است. برای مشاهده قیمت تیرآهن 14 کرمانشاه می توانید به وب سایت رسمی آهن رسان مراجعه کنید.

استاندارد محصولات فولادی بر روی کیفیت آن ها تاثیر زیادی می گذارد. کارخانه های کرمانشاه سعی می کنند محصولات خود را بر اساس استاندارد جهانی تولید کنند، در نتیجه قیمت آهن آلات کرمانشاه نسبت به سایر کارخانه ها بیشتر بوده و کیفیت بالاتری نیز دارد.

برای اینکه شناخت بیشتری نسبت به انواع آهن آلات کرمانشاه داشته باشید و از قیمت آن ها مطلع گردید، پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

انواع آهن آلات کرمانشاه و قیمت آن ها

در کرمانشاه صنعت آهن آلات پیشرفت زیادی کرده است. در حال حاضر انواع گوناگونی از آهن آلات از طریق کارخانجات کرمانشاه به بازارهای داخلی کشور عرضه می شود.

از انواع آهن آلات این مراکز می توان به ورق های فولادی، نبشی، میلگرد، تیرآهن، پروفیل و لوله های فولادی اشاره داشت. هر یک از محصولات نام برده شده مشخصات فنی، مزایا، کاربردها و خواص شیمیایی مختلفی دارند.

در این بخش قصد داریم شما را با انواع آهن آلات کرمانشاه آشنا سازیم و درباره قیمت آن ها بحث کنیم.

از جمله انواع آهن آلات کرمانشاه عبارت است از:

میلگرد

میلگردها یکی از انواع محصولات و آهن آلاتی هستند که در کرمانشاه تولید می شوند. این نوع مقاطع فولادی در دو نمونه ساده و آجدار تولید شده و استوانه ای شکل است.

اصولاً از میلگردها برای تقویت بتن استفاده می شود تا استحکام و مقاومت سازه را افزایش دهند. میلگردها با ابعاد مختلفی در کرمانشاه تولید شده و به فروش می رسند.

قیمت این نوع از میلگردها وابسته به جنس طول و قطر آن ها است، همین موارد می تواند باعث تغییر قیمت میلگرد شود.

شما می توانید از طریق صفحه آهن رسان به قیمت روز میلگرد دسترسی داشته باشید و از قیمت ابعاد و اندازه های مختلف آن مطلع شوید.

نبشی و ناودانی

یکی از آهن آلاتی که در کرمانشاه تولید می شود و کمتر کسی از آن صحبت می کند، نبشی و ناودانی است.

نبشی ها بیشتر برای محکم سازی کناره و چهارچوب های فلزی ساختمانی کاربرد دارند. نبشی هایی که در کارخانجات کرمانشاه به عنوان نبشی های کرمانشاه تولید می شوند، کیفیت فوق العاده ای دارند.

ورق فولادی

ورق های فولادی نمونه ای دیگر از آهن آلات کرمانشاه هستند که در ضخامت ها و ابعاد مختلفی برش داده شده و به کار گرفته می شوند.

از کاربردهای این ورق فولادی می توان به صنعت خودروسازی، صنعت هوافضا، اجزای فلزی، تولید ماشین آلات صنعتی و … اشاره داشت.

قیمت ورق های فولادی کرمانشاه نیز بر اساس کیفیت، برند، ضخامت و وزن مشخص می گردند. به طورکلی قیمت ورق فولادی کرمانشاه ثابت نبوده و به جهت نوسانات متغیر است. می توانید برای اطلاع از قیمت ورق های فولادی با کارشناسان فروش آهن رسان ارتباط بگیرید.

تیرآهن

تیرآهن های کرمانشاه در دو شکل مختلف تولید می شوند که از شکل های آن می توان به I و H اشاره داشت.

تیرآهن ها جز آن دسته از آهن آلاتی هستند که با کیفیت بالایی در کرمانشاه تولید می شوند. بیشتر استفاده از این تیرآهن ها در ستون ، اسکلت و سقف سازه های ساختمانی است.

این مقطع فولادی می تواند بارهای سنگین سازه را تحمل کند و باعث استحکام و مقاومت سازه شود.

قیمت این نوع از تیرآهن ها بر اساس اندازه و نوع تیرآهن مشخص می شود. قیمت تیرآهن ها بر اساس کیفیت مشخص می گردد.

استاندارد تولید انواع تیرآهن ها، در کارخانه های کشور متفاوت است. بنابراین این امر می تواند بر روی قیمت خرید تیرآهن تاثیرگذار باشد.

از آن جهت که تیرآهن 14 و 16 کرمانشاه جز پرطرفدارترین و پرفروش ترین انواع تیرآهن ها محسوب می شود هر یک از آن ها با قیمت شاخه ای 3/272/000 تومان به فروش می رسند. (این قیمت برای خردادماه 1403 است.)

پروفیل و لوله های فولادی

یکی دیگر از انواع آهن آلاتی که در کرمانشاه تولید می شود با نام لوله های فولادی یا پروفیل شناخته می شود. این لوله ها برای لوله کشی ساختمانی، صنعتی و … کاربرد دارند.

از کجا آهن آلات کرمانشاه را خریداری کنیم؟

نوسانات قیمتی زیادی در بازار آهن آلات کرمانشاه وجود دارد. این نوسانات بر اساس تغییرات قیمت جهانی که وجود دارد، به وجود می آید.

در نتیجه تاجران و خریداران این محصول نیاز به اطلاعات به روزی دارند تا در زمان مناسب اقدام به خرید آهن آلات کرمانشاه کنند.

در زمان های گذشته تنها روش خرید و اطلاع از قیمت آهن آلات مراجعه به کارخانه های محدود یا آهن فروشان بازار آهن بود. که این روش می توانست مشکلات زیادی را برای خریداران به وجود بیاورد.

اما در حال حاضر مصرف کنندگان و خریداران می توانند بر اساس شرایط خود از طریق مراکز معتبری که در این حوزه فعالیت می کنند، به راحتی برای خرید و اطلاع قیمت آهن آلات کرمانشاه اقدام نمایند.

یکی از مراکز معتبری که در زمینه عرضه آهن آلات کرمانشاه فعالیت می کند با نام تجاری آهن رسان شناخته می شود.

فروشگاه آنلاین این مرکز در اختیار شما قرار گرفته تا اطلاعات به روزی را درباره قیمت انواع آهن آلات کرمانشاه برای شما فراهم آورد. اینگونه شما مشتریان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز از قیمت این آهن آلات مطلع شوید.

البته از طریق مشاوران و کارشناسان فروش این مرکز نیز می توانید برای خرید، کسب اطلاعات و اطلاع از قیمت اقدام کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قیمت آهن آلات کرمانشاه" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قیمت آهن آلات کرمانشاه"، کلیک کنید.