رقیب قدرتمند و ارزان تسلا از چین آماده ورود به بازارهای جهانی/ عکس

امیرمسعود عابدین_ هایپر GT برای اولین بار در جولای 2023 برای رقابت با تسلا مدل 3 به بازار عرضه شد. قیمت رسمی آن از 30370 دلار، معادل یک میلیارد و 790 میلیون تومان شروع می شود. هایپر GT بر روی پلتفرم AEP 3.0 گک ساخته شده که به عنوان یک سدان سایز متوسط، با ابعاد 4886/1885/1449 میلی متر و با فاصله بین دو محور 2920 میلی متر شناخته می شود.

خودروی جدید چینی ها با فناوری پیشرفته، آماده ورود به بازار جهانی /عکس

قدرت تولیدی از یک موتور الکتریکی در محور عقب با قدرت 340 اسب بخار و گشتاور 434 نیوتن متر تامین می شود. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن 4٫9 ثانیه اعلام شده است. علاوه بر این، هایپر GT دارای درهای قیچی شکل و ضریب درگ Cd0٫197 است.

خودروی جدید چینی ها با فناوری پیشرفته، آماده ورود به بازار جهانی /عکس

در روز فناوری گک، این خودروساز فناوری رانندگی هوشمند Mapless خود را معرفی و اعلام کرد که مدل جدید هایپر GT اولین خودرویی خواهد بود که به این فناوری مجهز می شود. پیش از این، فناوری هوشمند Mapless در جاده های میلان، بانکوک و هنگ کنگ آزمایش شده است. این خودرو ممکن است هم زمان با عرضه در چین، در بازارهای خارج از چین نیز عرضه شود.

گروه خودروسازی گک در تلاش است تا شبکه شارژ خود را در بازارهای خارج از چین گسترش دهد.

منبع: carnewschina

322

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رقیب قدرتمند و ارزان تسلا از چین آماده ورود به بازارهای جهانی/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رقیب قدرتمند و ارزان تسلا از چین آماده ورود به بازارهای جهانی/ عکس"، کلیک کنید.