تشکیل 46 هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در گیلان – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان

تشکیل 46 هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در گیلان - خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار چراغونی، جواد شفیعی ثابت بعد از ظهر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و راه شهدای خدمت خصوصاً رییس جمهور محترم خادم الرضا شهید آیت الله رییسی اظهار کرد: برابر جدول زمانبندی انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم در تاریخ ده خرداد باید هیات های اجرایی در سراسر کشور تشکیل می شد.

شفیعی ثابت افزود:: در استان گیلان باید در 17 فرمانداری و 29 بخشداری مستقل در مجموع 46 هیات اجرایی تشکیل می شد که با مکاتبه فرمانداران و بخشداران از 30 نفر معتمد دعوت و با حضور اعضای هیات نظارت و رییس دادگستری و دادستان و رییس ثبت احوال در شهرستان ها و نماینده شورای شهرستان یا بخش انتخابات برای تعیین 8 معتمد اصلی و 5 معتمد علی البدل برگزار گردید و در تمامی 46 منطقه تقسیمات سیاسی استان هیات های اجرایی تشکیل شد.

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: تعیین تعداد شعب اخذ رای و عوامل شعب و راهبری اجرای کامل انتخابات بر اساس قانون از وظایف این هیات ها می باشد و امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم راه خدمتگزاری شهدای مخلص و مردمی عرصه خدمت با قوت و تدبیر با همکاری همه قوا تحت هدایت های مقام معظم رهبری تداوم یابد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشکیل 46 هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در گیلان – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشکیل 46 هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در گیلان – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.