پلمب کارگاه جعل قوطی موادخوراکی خارج در غرب تهران/ کشف 55 هزار جعبه و 15 هزار برچسب

پلمب کارگاه جعل قوطی موادخوراکی خارج در غرب تهران/ کشف 55 هزار جعبه و 15 هزار برچسب

رییس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران از پلمب کارگاه تولید قوطی و برچسب برندهای خارجی مواد خوراکی خبر داد.

به گزارش چراغونی، سردار هاشم حسینی خواه در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران درحین گشت زنی در محور شاهدشهر شهریار به یک دستگاه وانت پراید مشکوک شدند که در بازرسی از آن ، تعداد 20 کارتن قوطی و کارتن خالی با مارک شرکت خارجی به ارزش 10 میلیارد ریال را کشف کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اقلام تقلبی مکشوفه، بررسی موضوع در دستورکار ماموران این پلیس قرار گرفت و در جریان بررسی های صورت گرفته، کارگاهی در شهرستان شهریار مورد شناسایی قرار گرفت.

رییس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم در این خصوص اخذ شد، گفت: ماموران با مجوز قضایی در محل حاضر شده و در بازدید از کارگاه، تعداد 55 هزار و 110 عدد انواع قوطی و کارتن خالی آماده با مارک و ساخت کشور خارجی و تعداد تقریبی 15 هزار انواع برچسب مربوط به برندهای مختلف مواد خوراکی را کشف کردند.

حسینی خواه با بیان اینکه کارگاه مذکور پلمب و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شد، ادامه داد: برای متهم پرونده ای تشکیل شده و در ادامه این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص در حال انجام است.

پایان خبر چراغونی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پلمب کارگاه جعل قوطی موادخوراکی خارج در غرب تهران/ کشف 55 هزار جعبه و 15 هزار برچسب" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پلمب کارگاه جعل قوطی موادخوراکی خارج در غرب تهران/ کشف 55 هزار جعبه و 15 هزار برچسب"، کلیک کنید.