اعلام آخرین مهلت ثبت نام سرویس مدارس/ ثبت بیش از 7000 درخواست در سامانه سپند تاکنون

اعلام آخرین مهلت ثبت نام سرویس مدارس/ ثبت بیش از 7000 درخواست در سامانه سپند تاکنون

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور با اشاره به آغاز ثبت نام سرویس مدارس برای سال تحصیلی 1404-1403 از اول خرداد در سامانه سپند، پایان مهلت ثبت نام ها را تا 31 خرداد ماه اعلام کرد.

مرتضی ضامنی در گفت وگو با چراغونی، با تاکید بر اینکه این ثبت نام در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) انجام می شود، اظهار کرد: این ثبت نام بر اساس آیین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزی مصوبه هیات وزیران و به منظور ساماندهی و نظارت بر فعالیت سرویس مدارس و ارتقای سطح ایمنی تردد دانش آموزان انجام می شود.

وی افزود: والدین دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه سپند به نشانی https://irtusepand.ir نسبت به ثبت درخواست سرویس خود اقدام کنند. در این سامانه اطلاعات مربوط به رانندگان، خودروها و مسیرهای سرویس مدارس به طور کامل ثبت و در دسترس والدین قرار می گیرد.

ضامنی با بیان اینکه تاکنون بیش از 7000 درخواست در سامانه سپند ثبت شده است، گفت: از 25 خرداد الی پایان مرداد ماه نیز ثبت نام اشخاص حقیقی و حقوقی(شرکت ها و رانندگان) در سامانه سپند انجام و تایید آنها توسط شهرداری ها صورت می گیرد.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور در پایان از والدین دانش آموزان خواست تا حتما از طریق سامانه سپند برای سرویس فرزندان خود اقدام کنند و از سوار شدن فرزندانشان در خودروهای بدون مجوز خودداری کنند.

پایان خبر چراغونی 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعلام آخرین مهلت ثبت نام سرویس مدارس/ ثبت بیش از 7000 درخواست در سامانه سپند تاکنون" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعلام آخرین مهلت ثبت نام سرویس مدارس/ ثبت بیش از 7000 درخواست در سامانه سپند تاکنون"، کلیک کنید.