پیوند صنعت و دانشگاه پلی برای ورود به بازار کار و توسعه اشتغال است

نادی خوراسگانی:

پیوند صنعت و دانشگاه پلی برای ورود به بازار کار و توسعه اشتغال است

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: پیوند صنعت و دانشگاه و جامعه دانشجویی عاملی موثر برای ورود به بازار کار و توسعه اشتغال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری چراغونی، محمدعلی نادی خوراسگانی معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از «رویداد صدرا» در این دانشگاه گفت: پیوند صنعت و دانشگاه و جامعه دانشجویی عاملی موثر برای ورود به بازار کار و توسعه اشتغال است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه صدرا با عنوان صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) با هدف آشنایی با دستاورد های صنایع، شرکت های تجاری و کسب اطلاعات درباره فرصت های شغلی برای دانشجویان متقاضی کار است.

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر ضرورت پیوند صنعت و دانشگاه بیان کرد: ارتباط صنعت و دانشگاه و جامعه دانشجویی موجب می شود دانشجویان با مقوله بازار کار آشنایی پیدا کنند و محور پژوهش های دانشگاهی به سمت نیاز های جامعه و مطابق با صنعت و رفع مشکلات آن پیش رود.

نادی خوراسگانی با تاکید بر اینکه تقویت رابطه صنعت و دانشگاه از عوامل مهم در پیشرفت هر کشور است، ادامه داد: ارتباط صنعت و دانشگاه موجب می شود تا بر مبنای پژوهش محوری از یک سو دانشگاه ها مهارت های علمی و عملی را به درستی در اختیار دانشجویان قرار دهند و از سوی دیگر صاحبان صنایع با جامعه دانشگاهی در ارتباط باشند.

به گزارش چراغونی؛ نمایشگاه بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با حضور فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسیولان شهرستانی و استانی گشایش یافت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیوند صنعت و دانشگاه پلی برای ورود به بازار کار و توسعه اشتغال است" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیوند صنعت و دانشگاه پلی برای ورود به بازار کار و توسعه اشتغال است"، کلیک کنید.