بازداشت شرور تیرانداز در جنوب تهران

بازداشت شرور تیرانداز در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری شروری که اقدام به تیراندازی و قدرت نمایی در یکی از بوستان های این منطقه کرده بود، خبر داد.

به گزارش چراغونی، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزییات این پرونده گفت: به دنبال اعلام وقوع یک فقره قدرتنمایی اراذل و اوباش در پارک سه دختران شهرری، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت و آنان در جریان تحقیقات خود متوجه شدند که فردی با سلاح گرم اقدام به تیراندازی و ایجاد مجروحیت برای طرف مقابل کرده است. 

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین دو تن از اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیراندازی و مجروحیت طرف مقابل کرده است. در ادامه مخفیگاه متهم نیز مورد شناسایی قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران پس از هماهنگی های قضایی متهم را روزگذشته در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. این فرد در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد. در ادامه نیز برای متهم پرونده ای تشکیل شد و او پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.

پایان خبر چراغونی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت شرور تیرانداز در جنوب تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت شرور تیرانداز در جنوب تهران"، کلیک کنید.