ایجاد انبار های نگهداری دارو و تجهیزات پزشکی در سراسر کشور

ایجاد انبار های نگهداری دارو و تجهیزات پزشکی در سراسر کشور

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو گفت: طی چند ماه اخیر مساعدت های لازم برای ایجاد این انبار ها در معاونت های غذا و داروی سراسر کشور که فاقد انبار بوده اند، کلید خورده است.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری چراغونی، فرشته میرزازاده با تاکید بر اینکه تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز بیمارستان ها باید به صورت متمرکز و هدفمند خریداری شود، گفت: باید از خرید اجناس بی کیفیت و بدون اصالت جلوگیری کرده و در ضمن میزان خرید به اندازه مصرف باشد تا هدر رفت منابع نیز کاهش پیدا کند.

بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی افزود: در برخی از دانشگاه های علوم پزشکی برخی از اموال دانشگاه ها در حوزه تجهیزات پزشکی بیش از یکسال ذخیره می شود نتیجه آن پایین آمدن کیفیت محصول، هدر رفت منابع و بدون مصرف باقی ماندن آن می شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو تصریح کرد: محل نگهداری ملزومات و تجهیزات پزشکی باید در انبار های مناسب باشد، ترجیح ما این است که دانشگاه همواره ذخیره استراتژیک داشته باشند، طی دو سال اخیر تمامی دانشگاه های علوم پزشکی مورد بازدید قرار گرفته و اقدامات لازم برای ایجاد انبار در هر دانشگاهی که فاقد انبار تجهیزات پزشکی است، صورت گرفته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایجاد انبار های نگهداری دارو و تجهیزات پزشکی در سراسر کشور" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایجاد انبار های نگهداری دارو و تجهیزات پزشکی در سراسر کشور"، کلیک کنید.