تاکید شهید آیت الله رییسی بر افزایش تولید و حمایت از جامعه روستایی و عشایری تهران

تاکید شهید آیت الله رییسی بر افزایش تولید و حمایت از جامعه روستایی و عشایری تهران

مدیر امور عشایر استان تهران با اشاره به اینکه تاکید شهید آیت الله رییسی بر افزایش تولید و حمایت از جامعه روستایی و عشایری بود، گفت: حضور رییس جمهور شهید در جمع عشایر تولید کننده امید آفرین و بی نظیر بود.

فرشید ذبیحی در گفت وگو با چراغونی، درباره اقدامات شهید آیت الله رییسی در حوزه عشایر گفت: در همین دوران کوتاه ایشان بیشترین حضور را در جمع عشایر داشتند.

دولت سیزدهم بیشترین حمایت را از جامعه عشایری و روستاییان داشته

وی افزود: دولت سیزدهم بیشترین حمایت را از جامعه عشایری و روستاییان داشته و در سفر اخیر شهید آیت الله رییسی به شهرستان های دماوند و فیروزکوه، عشایر میزبان شهید رییسی بودند.

آیت الله رییسی به دیدار روستاییان و عشایر می رفت

رویکرد دولت سیزدهم رفع محرومیت بود

ذبیحی ادامه داد: رییس جمهور رییسی در سفر به استان های دیگر کشور نیز حتما به دیدار روستاییان و عشایر می رفت و رویکرد دولت سیزدهم رفع محرومیت بود.

تاکید شهید آیت الله رییسی افزایش تولید و حمایت از جامعه روستایی و عشایری بود

مدیر امور عشایر استان تهران اظهار کرد: شهید رییسی تاکید بر افزایش تولید و حمایت از جامعه روستایی و عشایری داشتند که باید حمایت ها فوری و بدون فوت وقت انجام شود و در همین سه سال گذشته میزان تخصیص وام های کم بهره بر رونق زندگی عشایر در استان تهران و سراسر کشور بی نظیر بود.

وی افزود: جامعه عشایری استان تهران با حضور پرشور خودشان در مراسم تشییع پیکر رییس جمهور مردمی، از تلاش ها و مساعدت های شبانه روزی آیت الله رییسی و هیات همراه که به درجه رفیع شهادت نایل شدند، قدردانی کردند.
پایان خبر چراغونی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاکید شهید آیت الله رییسی بر افزایش تولید و حمایت از جامعه روستایی و عشایری تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاکید شهید آیت الله رییسی بر افزایش تولید و حمایت از جامعه روستایی و عشایری تهران"، کلیک کنید.