ببینید| «شهید جمهور» در بیان برخی از شخصیت های حوزوی و دینی

ببینید| «شهید جمهور» در بیان برخی از شخصیت های حوزوی و دینی

در حاشیه مراسم تشیع شهدای خدمت در تهران برخی از شخصیت های حوزوی و دینی در گفت وگو با چراغونی به بیان برخی از ویژگی های شهید جمهور پرداختند.

حجت الاسلام محمدی -نماینده ولی فقیه در سپاه قدس- در گفت وگو با چراغونی، در مورد شخصیت شهید جمهور حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی گفت: ویژگی ممتاز رییس جمهور شهید مردمی بودن و ارتباط ایشان با مردم به ویژه طبقه محروم و مستضعف بود، این رفتار باید یک الگو برای همه مسیولین باشد و امید است همه به این موضوع توجه داشته باشند.

تواضع، فروتنی و مردمی بودن شهید جمهور الگو مسیولین باشد

همچنین آیت الله اعرافی -مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور- هم در گفت وگو با چراغونی در مورد ویژگی های شخصیتی شهید جمهور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی ابراز کرد: تواضع، فروتنی و مردمی بودن شهید جمهور چیزی است که امروز ما مسیولین به آن نیاز داریم، مردم ما که نسبت به وظایف شان آگاه هستند.

شهید جمهور در خدمتگذاری به هرانسانی پیش قدم بود

حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی -رییس جامعه مبلغین- نیز در گفت وگو با چراغونی در مورد ویژگی های شخصیتی شهید جمهور اظهار کرد: برای ایشان فرقی نداشت طرف مقابل شان چه کسی است، همین که لباس انسانیت بر تن طرف مقابل شان بود برای ارایه خدمات از سوی ایشان کافی بود.

وی افزود: این رفتار ایشان به شدت باعث وحدت و انسجام نیروها بود و از این رو امیدوایم خداوند به روح ایشان اعطلای فراوان ببخشد و در بهشت میهمان جدش امیرالمومنین(ع) باشد.

پایان خبر چراغونی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ببینید| «شهید جمهور» در بیان برخی از شخصیت های حوزوی و دینی" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ببینید| «شهید جمهور» در بیان برخی از شخصیت های حوزوی و دینی"، کلیک کنید.