پیام های رییس قوه قضاییه، شهردار تهران و … درپی حادثه بالگرد رییس جمهور

پیام های رییس قوه قضاییه، شهردار تهران و ... درپی حادثه بالگرد رییس جمهور

رییس قوه قضاییه، شهردار تهران و … درپی وقوع سانحه برای بالگرد حامل رییس جمهور پیام های جداگانه ای را صادر کردند.

به گزارش چراغونی، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه در پیامی کوتاه که درپی وقوع حادثه برای بالگرد رییس جمهور صادر شد، اعلام کرد: «در شب میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) امام ریوف، برای  خادم الرضا علیه السلام، رییس جمهور خدوم و انقلابی جناب آقای رییسی و هییت همراه، صحت و سلامتی از خداوند متعال مسیلت دارم و دست به دعا برداشته و چشم انتظار اخبار مسرت بخش هستیم.»

همچنین علیرضا زاکانی، شهردار تهران نیز در پیامی کوتاه در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: « ️در شب میلاد امام ریوف، از محضر آن حضرت خواهان سلامتی و بازگشت رییس جمهور محترم و همراهانشان به آغوش ملت هستیم.»

سیدمرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد نیز در پیامی از همه ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه جامعه هدف و ولی نعمتان خواست برای سلامتی رییس جمهور محترم و تیم همراهشان دست به دعا بردارند و گفت: « در این لحظات سخت و حساس از ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه ولی نعمتان و مددجویان عزیز می خواهیم یکدل و یک صدا با توسل به امام مهربانی ها حضرت امام رضا(ع) در شب میلاد پربرکتش، برای سلامت رییس جمهور محترم، خادم الرضا(ع)، سید محرومان و حامی ایتام و نیازمندان و تیم همراهشان، دست به دعا بردارند. خداوند متعال یار و یاور همه خادمان ملت مسلمان ایران عزیزباشد ان شاءالله .»

سردار حسین رحیمی، رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا نیز در پی وقوع این حادثه با صدور پیامی اعلام کرد: «حجت الاسلام رییسی ریاست محترم جمهور مصداق بارز خدمتگزاری و مردم داری هستند و از خداوند متعال صحت و سلامت رییس جمهور عزیزمان را خواستاریم.»

تکمیل می شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام های رییس قوه قضاییه، شهردار تهران و … درپی حادثه بالگرد رییس جمهور" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام های رییس قوه قضاییه، شهردار تهران و … درپی حادثه بالگرد رییس جمهور"، کلیک کنید.