جاده «هراز» تا 20 شهریور، دوشنبه ها مسدود می شود/ اعلام محورهای جایگزین

جاده «هراز» تا 20 شهریور، دوشنبه ها مسدود می شود/ اعلام محورهای جایگزین

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از انسداد محور هراز در روزهای دوشنبه هر هفته از 31 اردیبهشت ماه تا 20 شهریورماه خبرداد.

به گزارش چراغونی،  سرهنگ ایرج کهریزی در این باره  اظهار  کرد: در پی اجرای عملیات خاکبرداری و اصلاح ترانشه در محور هراز در محدوده استان مازندران، این محور در زمان انجام عملیات مسدود می گردد.

کهریزی افزود: انسداد محور هراز در روزهای دوشنبه هر هفته و  از روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه تا تاریخ 20 شهریور ماه اجرا خواهد شد و محورهای فیروزکوه و چالوس و آزادراه تهران شمال به عنوان محورهای جایگزین استفاده خواهد شد .

وی این را هم گفت که عملیات کارگاه جاده ای در ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه متوقف می شود .

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران را دارند خواست، ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها با شماره های 76219100 و 21877743 پلیس راه استان با پیش شماره 021 تماس بگیرند.

پایان خبر چراغونی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جاده «هراز» تا 20 شهریور، دوشنبه ها مسدود می شود/ اعلام محورهای جایگزین" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جاده «هراز» تا 20 شهریور، دوشنبه ها مسدود می شود/ اعلام محورهای جایگزین"، کلیک کنید.