افتتاح ساختمان جدید بیمارستان 300 تختخوابی رازی قایمشهر پس از 18 سال وقفه

افتتاح ساختمان جدید بیمارستان 300 تختخوابی رازی قایمشهر پس از 18 سال وقفه

با حضور رییس جمهور همزمان با افتتاح ساختمان جدید بیمارستان رازی قایمشهر، 574 تخت بیمارستانی جدید در استان مازندران به بهره برداری رسید.

به گزارش چراغونی، سید ابراهیم رییسی در ادامه برنامه های سفر به استان مازندران، ضمن افتتاح ساختمان جدید مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی رازی شهرستان قایمشهر، 574 تخت بیمارستانی جدید را در استان به صورت همزمان و از طریق ویدیوکنفرانس افتتاح کرد.

ساختمان جدید بیمارستان رازی قایمشهر از جمله طرح های نیمه تمام استان مازندران بود که پس از 18 سال وقفه، با اهتمام دولت مردمی و با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد تومان در فضایی به مساحت 24 هزار متر مربع در 6 طبقه و با همه امکانات تخصصی از جمله 10 اتاق عمل تکمیل و تجهیز شد و با حضور رییس جمهور به بهره برداری رسید.

رییس جمهور در حاشیه افتتاح ساختمان جدید بیمارستان رازی از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید و از برخی بیماران بستری در آن نیز عیادت کرد.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اطفال شمال کشور، مرکز جامع دیالیز و دانشکده دندانپزشکی بابل از جمله طرح های بهداشتی و درمانی استان مازندران بود که همزمان با حضور رییس جمهور به بهره برداری رسیدند.

پایان خبر چراغونی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح ساختمان جدید بیمارستان 300 تختخوابی رازی قایمشهر پس از 18 سال وقفه" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح ساختمان جدید بیمارستان 300 تختخوابی رازی قایمشهر پس از 18 سال وقفه"، کلیک کنید.