حریفان پینگ پنگ باران ملی پوش ایران مشخص شدند – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان

حریفان پینگ پنگ باران ملی پوش ایران مشخص شدند - خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری چراغونی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، قرعه کشی مسابقات انتخابی المپیک 2024 پاریس درمنطقه آسیای میانه برگزار شد و ملی پوشان تنیس روی میز ایران حریفان خود را شناختند.

در بخش مردان، نوشاد عالمیان در گروه دوم با
شاهرخ ایسکندروف از (ازبکستان) و آلشیر از (قرقیزستان) همگروه شد.

در گروه سوم بخش مردان نیز، نیما عالمیان دیگر نماینده کشورمان باآلن از (قزاقستان) و کنژایف زوخید از (ازبکستان) هم گروه شد.

در گروه نخست نیز، گراسیمنکو از قزاقستان،ارگشوف از قرقیزستان و آلا نظروف از ترکمنستان باهم در یک گروه قرار گرفتند.

در بخش بانوان نیز ، مهشید اشتری در گروه اول با سروناز از (قزاقستان)،خدیجه روزالینا از (ازبکستان) و کودوساوا سودا از(قرقیزستان) هم گروه شد.

همچنین در گروه دوم بانوان، ندا شهسواری از کشورمان با لاوروا آناستازیا از (قزاقستان),مارخابو مگدوا از (ازبکستان) و آیانا از(قرقیزستان) همگروه شد.

دو نفر اول هر گروه به جدول حذفی مسابقات راه پیدا خواهند کرد و برای کسب تک سهمیه مردان و زنان منطقه آسیای میانه به مصافرقبای هم خواهند رفت.

نوشاد و نیما عالمیان همراه با ندا شهسواری و مهشید اشتری ترکیب تیم ملی کشورمان را در رقابتهای گزینشی المپیک 2024 پاریس راتشکیل می دهند که با هدایت جمیل لطف الله نسبی و حمیده ایرانمنش در این رقابت ها شرکت نموده اند.

مسابقات آسیای میانه با حضور کشورهای ایران، ازبکستان، قزاقستان ، قرقیزستان و ترکمنستان از 28 تا 30 اردیبهشت ماه بهمیزبانی تاشکند برگزار خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حریفان پینگ پنگ باران ملی پوش ایران مشخص شدند – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حریفان پینگ پنگ باران ملی پوش ایران مشخص شدند – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.