مسابقات کشتی ساحلی کارگران کشور به میزبانی گیلان برگزار می شود – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان

مسابقات کشتی ساحلی کارگران کشور به میزبانی گیلان برگزار می شود - خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری چراغونی، همایون معصومی با بیان اینکه این رقابت ها خرداد ماه در سنگاچین برگزار خواهد شد، اظهار کرد: فضای ورزش کارگری با بقیه ورزش ها که در قالب هیات های مختلف فعالیت دارند، قدری متفاوت است و هدف و رسالت فدراسیون ورزش های کارگری، ایجاد نشاط بهره وری و سلامت کارگران است.

وی با بیان اینکه نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات جهانی ساحلی کارگری که در شهریور در یونان برگزار خواهد شد اعزام می شوند، گفت: علاوه بر سلامتی و نشاط، تلاش شده تا برای تشویق کارگران و ایجاد انگیزه در آنها، مسابقات انتخابی استانی و کشوری برای اعزام بهترین ها برای حضور در مسابقات جهانی هم در دستور کار قرار بگیرد، این در حالی است که پیش از این تیم کشتی کارگری ایران در چندین دوره مسابقات جهانی شرکت و در چند دوره هم موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

معصومی تصریح کرد: می توان با تعامل و همکاری وزارت کار به مانند دوران تحصیل، زنگ ورزش را در کارخانجات برای تقویت روحیه و نیز سلامت کارگران راه اندازی کرد.

نایب رییس انجمن کشتی کارگری ایران گفت: معمولاً هر کدام از فدراسیون ها، یک رشته ورزشی را مدیریت می کنند، اما فدراسیون ورزش های کارگری کشور بر مجموعه رشته های ورزشی مدیریت می کند که همین موضوع کار را سخت تر کرده و اهمیت فعالیت انجمن های استانی برای شناسایی ورزشکاران و حمایت از آنان را دوچندان می کند.

وی گفت: در گیلان نیز تلاش خواهد شد تا ضمن شناسایی کارگران کشتی گیر، نسبت به رفع موانع برای کار و تمرین ورزشی آنان اقدام شود و همچنین همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا کشتی گیران بیکار و جویای کار را به کارخانجات و شرکت ها و موسسات معرفی کنیم تا با ایجاد شغل، انگیزه ای برای ادامه تمرینات آنان ایجاد شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسابقات کشتی ساحلی کارگران کشور به میزبانی گیلان برگزار می شود – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسابقات کشتی ساحلی کارگران کشور به میزبانی گیلان برگزار می شود – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.