دستگیری 166 خلافکار در اسلامشهر/ کشف 125 تیغه سلاح سرد غیرمجاز

دستگیری 166 خلافکار در اسلامشهر/ کشف 125 تیغه سلاح سرد غیرمجاز

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری 166 نفر از مرتکبان جرایم مختلف طی 24 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش چراغونی، سرهنگ محمدرضا علیزاده با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در اسلامشهر گفت: این طرح با هدف ایجاد محیطی امن و در راستای پاکسازی پارک ها و تفرجگاه های شهرستان اسلامشهر و همچنین جمع آوری سلاح های سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت به مرحله اجراء در آمد.

وی با بیان اینکه این طرح طی 24 ساعت گذشته اجرا شد، گفت: در این مدت ماموران انتظامی موفق به دستگیری 166 متهم و کشف تعداد 125 تیغه انواع سلاح سرد، در مناطق مختلف اسلامشهر از جمله چهاردانگه، شهرک واوان، احمدآباد مستوفی، شهرک مطهری و سطح پارک ها و بوستان ها شدند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از میان افراد دستگیر شده، 26 نفر خرده فروش موادمخدر و 15 نفر نیز سارق بودند و مابقی نیز اقدام به حمل یا خرید و فروش سلاح سرد غیر مجاز و ارتکاب دیگر جرایم مجرمانه کرده بودند.

علیزاده از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده خبر داد و گفت: این افراد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین تاکید می کنم که اجرای چنین طرح هایی در راستای پاسخ به مطالبات مردمی و ارتقاء امنیت و احساس امنیت در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.

پایان خبر چراغونی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری 166 خلافکار در اسلامشهر/ کشف 125 تیغه سلاح سرد غیرمجاز" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری 166 خلافکار در اسلامشهر/ کشف 125 تیغه سلاح سرد غیرمجاز"، کلیک کنید.