امدادرسانی به 542 نفر در حوادث جوی شبانه روز گذشته

امدادرسانی به 542 نفر در حوادث جوی شبانه روز گذشته

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در 24 ساعت گذشته نیروهای عملیاتی این جمعیت به 542 فرد متاثر از سیل، آبگرفتگی و کولاک برف امدادرسانی کردند.

به گزارش چراغونی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ محمودی در این باره، گفت: از 22 تا 23 فروردین 12 استان (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، خوزستان، زنجان، قزوین، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی و همدان) تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی اضافه کرد: نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر در 24 ساعت گذشته به 542 نفر در عملیات سیل، آبگرفتگی و کولاک برف امدادرسانی کردند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر 33 نفر از متاثرین را اسکان اضطراری دادند، 39 نفر به مناطق امن انتقال یافتند و از پنج واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

وی اضافه کرد: 41 تیم عملیاتی متشکل 153 امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور داشتند و به متاثرین امدادرسانی کردند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهروندان در زمان های اعلام شده از تردد و توقف در مسیرها و جاده ها و بستر رودخانه ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره 112 ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

پایان خبر چراغونی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امدادرسانی به 542 نفر در حوادث جوی شبانه روز گذشته" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امدادرسانی به 542 نفر در حوادث جوی شبانه روز گذشته"، کلیک کنید.