دولت، از شرایط اقتصاددی کشور، نقاشی گل و بلبل به مردم نشان می دهد

دولت، از شرایط اقتصاددی کشور، نقاشی گل و بلبل به مردم نشان می دهد

آفتاب نیوز :

روزنامه اطلاعات در یادداشتی نوشت: بزرگ ترین و مهم ترین شاخص به هم ریختگی در جامعه، بحران عدم تعادل میان درآمد ها و هزینه ها برای اغلب خانواده ها یا به هم ریختگی تعادل نسبی قیمت ها و هزینه ها است.

این بحران، سابقه دیرینه از زمان اوج جنگ تحمیلی دارد که با طراحی ارایه یارانه های معیشتی که قرار بود موقت باشد همچنان از دولت های گذشته تاکنون ادامه یافته و زندگی «کوپنی» در دو سوی روابط دولتمداری و مردم تثبیت شده است.

کافی است نیم نگاهی به هزینه های درمانی و بهداشتی، اعم از تهیه دارو ها تا بستری شدن در بیمارستان ها و مراکز درمانی داشته باشید! واقعیت جامعه نشان می دهد که تعادل درآمدی و هزینه ها برای بسیاری از خانواده ها به هم خورده است.

برای این واقعیت تلخ در حالی که بحران «کار و بیکاری» را نیز بسیاری از خانواده ها تجربه می کنند، نقد و تفسیر ها و راهکار های مالی و اقتصادی نیز ارایه می شود. اما واقعیت میدانی همچنان نابرابری درآمدی و هزینه ها و رشد و فراگیری فقرزدگی است.

ترسیم نقاشی گل و بلبل از چرخه اقتصادی و مالی کشور، شاید در فضای رسانه ای و تبلیغاتی چندان مشکل نباشد، اما مردم در جامعه با واقعیت ها زیست فردی و اجتماعی خود را تنظیم می کنند. واقعیت غیر قابل انکار در چرخه باور بسیاری از خانواده ها با درآمد ثابت و هزینه های مدام در نوسان و بالا رونده، این جمله است: بحران در معیشت عمومی مردم است!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دولت، از شرایط اقتصاددی کشور، نقاشی گل و بلبل به مردم نشان می دهد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دولت، از شرایط اقتصاددی کشور، نقاشی گل و بلبل به مردم نشان می دهد"، کلیک کنید.