بشنوید| چگونه امام زمان(ع) را ببینیم؟

بشنوید| چگونه امام زمان(ع) را ببینیم؟

حجت الاسلام والمسلمین عالی با اشاره به بیانی از رسول گرامی اسلام(ص) که چگونه می توان امام زمان(عج) را دید، گفت: صبح و شب بر حسین (ع) من گریه کنید تا بتوانید امام زمان(عج) را ببینید.

به گزارش چراغونی، حجت الاسلام والمسلمین عالی ـ استاد اخلاق و سخنران برجسته ـ در مورد اینکه چگون می توان امام زمان(عج) را دید با ذکر داستانی، گفت: آیت الله محمود تهرانی 55 سال پیش در تهران زندگی می کرد و از خوبان بود و علمای بزرگ و برخی از مراجع دوستدارش بودند.

وی ادامه داد: ایشان تشرف های زیادی محضر حضرت ولیعصر(عج) داشتند، اما یک بار می گفت من زمانی که هنوز حضرت را ندیده بودم و بسیار مشتاق دیدن ایشان بودم در خواب پیغمبر اکرم(ص) را دیدم و به ایشان گفتم می خواهم ولی زمان خود را ببینم چه باید بکنم؟

این استاد اخلاق تاکید کرد: در خواب رسول الله(ص) به ایشان فرمودند: صبح و شب بر حسین (ع) من گریه کنید این مهم برایتان اتفاق می افتد. این کار تو را شبیه خود امام زمان(عج) می کند چون امام زمان(عج) صبح و شب به یاد جدش است.

حجت الاسلام والمسلمین عالی ابراز کرد: به همین منظور و به گفته رسول الله سعی کنیم هر روز حتی اگر صبح و شب نشد، یک بار در روز به یاد امام حسین(ع) باشیم و یک «السلام علیک یااباعبدالله» بگوییم.

پایان خبر چراغونی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بشنوید| چگونه امام زمان(ع) را ببینیم؟" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بشنوید| چگونه امام زمان(ع) را ببینیم؟"، کلیک کنید.