رقابت جذاب امری و پوستج اغلو در شب توقف چلسی مقابل قعرنشین/ فرگی تایم علیه شیاطین سرخ!

رقابت جذاب امری و پوستج اغلو در شب توقف چلسی مقابل قعرنشین/ فرگی تایم علیه شیاطین سرخ!

هفته سی ام لیگ جزیره با برگزاری 7 بازی آغاز شد که در مهم ترین بازی ها منچستریونایتد و چلسی مقابل رقبای خود متوقف شدند و امری و پوستج اغلو رقابت بر سر آخرین سهمیه را داغ نگه داشتند.

به گزارش چراغونی، لیگ جزیره در بازگشت از فیفادی با همان جذابیت همیشگی آغاز شد و در بازی اول نیوکاسل در حالی که تا دقیقه 77 با نتیجه 3 بر یک از وستهم در خانه عقب افتاده بود، موفق شد در 13 دقیقه پایانی بازگشتی معجزه آسا رقم بزند و با نتیجه 4 بر 3 پیروز شود.

استون ویلا و تاتنهام هم رقابت بر سر رتبه چهارم را ادامه دادند و شاگردان امری با 2 گل از سد ولورهمپتون گذشتند و تاتنهام در خانه به سختی و با گل دقایق پایانی سون توانست با نتیجه 2 بر یک از لوتون تاون عبور کند.

اما چلسی برتری 2 گله مقابل برنلی قعر جدولی و 10 نفره را به راحتی از دست داد و به یک امتیاز بسنده کرد. در آخرین بازی هم منچستریونایتد در فرگی تایم و در خانه برنتفورد به گل برتری رسید اما یک دقیقه بعد و در دقیقه 97 میزبان گل تساوی را به ثمر رساند تا یونایتد در جایگاه پنجم بماند.

سامان قدوس از دقیقه 87 برای برنتفورد وارد زمین ضد و روی تنها گل تیمش اثرگذاری داشت.

ناتینگهام فارست 1 – 1 کریستال پالاس

شفیلد یونایتد 3 – 3 فولام

بورنموث 2 – 1 اورتون

پایان خبر چراغونی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رقابت جذاب امری و پوستج اغلو در شب توقف چلسی مقابل قعرنشین/ فرگی تایم علیه شیاطین سرخ!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رقابت جذاب امری و پوستج اغلو در شب توقف چلسی مقابل قعرنشین/ فرگی تایم علیه شیاطین سرخ!"، کلیک کنید.