معرفی متهمان دادگاه منافقین/ فاطمه بنی جمالی؛ متهم ردیف شصت و دوم

معرفی متهمان دادگاه منافقین/ فاطمه بنی جمالی؛ متهم ردیف شصت و دوم

فاطمه بنی جمالی متهم ردیف شصت و دوم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است.

 به گزارش چراغونی، فاطمه بنی جمالی متهم ردیف 62 پرونده در دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است.

 او از اعضای هییت اجرایی گروهک منافقین و یکی از 12 نفر اول شورای رهبری تشکیلات است که پس از 30 خرداد 1360 از کشور متواری شده و در سال 1364 به همراه منافقین به عراق می رود.

او  در سال 1373، در کنار مریم رجوی، در فرانسه به سر برده و مدتی نیز در انگلیس بوده است.

مسیولیت های او در تشکیلات عبارت است ازعضویت در هیات اجرایی منافقین در سال 1366 ، مسیول ارکان قرارگاه در سال 1369، مسیول یکی از مقرها، مسیول آموزش نفاق، مسیول کمیته ی به اصطلاح غذایی، در دوران تحریم بین المللی عراق و نفت در برابر غذا، مسیولیت مالی تشکیلات در یک مقطع عضویت در شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت و عضویت در شورای رهبری گروهک در سال 1373.

او به علت اینکه مسیول به اصطلاح امداد تشکیلات بوده و تمام امور مربوط به پزشکی، زیر نظر وی انجام می شده لذا از سرنوشت واقعی بسیاری از منافقین سر به نیست شده، اطلاع دارد. او  در حال حاضر، مسیول امداد و زیر مجموعه فرشته یگانه است و  تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-505/6-2002 است.

پایان خبر چراغونی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی متهمان دادگاه منافقین/ فاطمه بنی جمالی؛ متهم ردیف شصت و دوم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی متهمان دادگاه منافقین/ فاطمه بنی جمالی؛ متهم ردیف شصت و دوم"، کلیک کنید.