تیاتر روحیه همدلی و همکاری بین افراد را افزایش می دهد – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان

رسول صالحی در حاشیه برگزاری جشنواره بین المللی تیاتر کودک و نوجوان که در اردکان در حال برگزاری است، با اشاره به بخش هایی از داستان خود اظهار کرد: صبحگاهی چند پرنده رنگارنگ از سرما به درختی پناه برده و روی شاخه آن می نشینند. آنها برای گرم شدن با هم و در کنار هم قرار می گیرند اما یکی از پرندگان بر روی شاخه ای تنهایی را ترجیح می دهد و با پیشنهاد دیگران مخالفت می کند ولی در اثر سرما پاهایش یخ زده و به درخت می چسبد.

وی ادامه داد: پرندگان دیگر به کمک او می آیند و اطراف او جمع می شوند تا گرم شود، درنهایت با کمک هم از سرما رهایی پیدا می کنند.

تیاتر روحیه همدلی و همکاری بین افراد افزایش پیدا می کند

کارگردان نمایش چند پرنده رنگارنگ در مورد نمایش که در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تیاتر در بخش فراگیر حضور داشت گفت: این نمایش با مددجویان مرکز نگهداری معلولیت ذهنی و جسمی شدید حیات زنجان به اجرا در آمد.

صالحی افزود: در طول تمرینات نمایش و آماده سازی آن، افزایش روحیه همکاری و همدلی و شادابی در مددجویان مشهود بود و مواردی از بهبود تعامل در بین آنها توسط همکاران مددکار گزارش شد.

تیاتر روحیه همدلی و همکاری بین افراد افزایش پیدا می کند

وی ادامه داد: قرار گرفتن جشنواره نمایش طلوع به عنوان یکی از بخش های جشنواره تیاتر کودک و نوجوان باعث دلگرمی، اعتماد به نفس عوامل اجرایی این نمایشگران شده و نشانگر اهمیت این امر برای مسوولان این جشنواره هاست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تیاتر روحیه همدلی و همکاری بین افراد را افزایش می دهد – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تیاتر روحیه همدلی و همکاری بین افراد را افزایش می دهد – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.