گام موثر دانشگاه آزاد برای توسعه سیستان و بلوچستان با بهره گیری از ظرفیت علمی

گام موثر دانشگاه آزاد برای توسعه سیستان و بلوچستان با بهره گیری از ظرفیت علمی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد که دانشگاه آزاد برای توسعه سیستان و بلوچستان با بهره گیری از ظرفیت علمی تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری چراغونی، نشست کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و وحید ضرغامی قایم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای هییت رییسه واحد زاهدان با مسیولان حوزه اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان و مدیران کل این استان برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این نشست اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کلان و استان برای انجام فعالیت های علمی در مسیر رفع مشکلات جامعه اعلام آمادگی کرده است.

نرماشیری افزود: در نشست هییت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان و بلوچستان مصوباتی در حوزه اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری براساس نیازسنجی ها مصوب شد.

وی متذکر شد: با توجه به نگاه ویژه استاندار سیستان و بلوچستان به دانشگاه ها و فراخوان این حوزه برای شناسایی و رفع مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تلاش زیادی در این راستا داشته است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از داوود شهرکی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار سیستان و بلوچستان درباره حمایت و همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی استان و ایجاد تعامل بیشتر بین ادارات و دستگاه های مرتبط برای کاهش موانع موجود، یادآور شد: با توجه به ظرفیت های موجود، دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برای اجرا، تهیه و تدوین و برنامه ریزی در عرصه های مختلف اعلام آمادگی می کند تا با استفاده از ظرفیت علمی خود گامی موثر در مسیر توسعه بردارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گام موثر دانشگاه آزاد برای توسعه سیستان و بلوچستان با بهره گیری از ظرفیت علمی" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گام موثر دانشگاه آزاد برای توسعه سیستان و بلوچستان با بهره گیری از ظرفیت علمی"، کلیک کنید.