رییس لالیگا هم تایید کرد؛امباپه در ریال مادرید

به گزارش خبرگزاری چراغونی؛خاویر تباس، رییس لالیگا، در مصاحبه ای با روزنامه اکیپ، همانطور که انتظار می رفت با سوالاتی در مورد آینده کیلیا ن امباپه روبرو شد. رییس لالیگا اطمینان داد که احتمال 99 درصدی وجود دارد که او با ریال مادرید قرارداد امضا کند.

1994098

در گزارش ورزش سه آمده است: تباس در مورد حضور امباپه در ریال مادرید گفت: «با علم به اینکه امباپه قطعا از پاری سن ژرمن جدا می شود، 99 درصد احتمال دارد که به ریال مادرید بپیوندد. اما من نمی دانم که آیا او امضای نهایی را پای قرارداد زده است یا خیر.»

تباس ادامه داد: «البته که این خبر خوبی برای ریال مادرید و فوتبال اسپانیاست. امباپه یکی از بهترین بازیکنان جهان است. از نظر من، جود بلینگام، ارلینگ هالند و امباپه سه بازیکن برتر دنیا هستند و دو نفر از آنها در ریال مادرید بازی خواهند کرد.»رییس لالیگا هم تایید کرد؛امباپه در ریال مادرید

ریال برای دستمزد امباپه مشکل خواهد داشت؟ «خیر، ریال مادرید باشگاهی است که در وضعیت اقتصادی مطلوبی قرار دارد. رییس و مدیرعامل بسیار خوبی دارد هرچند در قضیه سوپرلیگ باهم اختلاف داریم. در پاندمی کرونا بسیار محتاطانه کار کردند و به همین دلیل حالا در بهترین شرایط اقتصادی هستند. آنها هیچ مشکلی برای پرداخت دستمزد امباپه ندارند.»

ریال مادرید در صورت جذب امباپه موظف به فروش بازیکن است؟ «خیر، استراتژی آنها کوتاه مدت نیست. آنها مجبور نیستند کسی را بفروشند تا امباپه را بخرند. واقعا نه.»

صحبت با پرز در مورد امباپه: «پرز سه سال است با من حرف نمی زند ولی لذت می برم که توانسته امباپه را به ریال ببرد. من از این مصاحبه استفاده می کنم تا برای او این پیام را بفرستم که خوشحالم، ریال مادرید این نوع خریدها را برای ساختن تیمی قدرتمندتر انجام می دهد.»

251 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس لالیگا هم تایید کرد؛امباپه در ریال مادرید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس لالیگا هم تایید کرد؛امباپه در ریال مادرید"، کلیک کنید.