کشف بیش از یک تن تریاک و شیشه در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

کشف بیش از یک تن تریاک و شیشه در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

فرمانده مرزبانی فراجا از کشف بیش از یک تن مواد مخدر از سوی مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش چراغونی، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح جزییات این خبر، گفت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی حوزه استحفاظی، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از آن سوی مرزها وارد کشور کنند.

وی ادامه داد: ماموران مرزبانی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی در مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداخته و سوداگران مرگ را که درحال انتقال محموله موادمخدر به داخل کشور بودند، مشاهده کردند.

گودرزی تصریح کرد: قاچاقچیان موادمخدر با مشاهده ماموران، اقدام به تیراندازی به سمت مرزبانان کردند که ماموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده که به علت حجم زیاد آتش مربانان، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و عرصه را بر خود تنگ دیده و با رهاکردن محموله موادمخدر از محل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی فراجا افزود: مرزبانان در این عملیات مقدار یک تن و 83 کیلوگرم موادمخدر شامل یک تن و 60 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و 23 کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه را کشف کردند.

پایان خبر چراغونی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف بیش از یک تن تریاک و شیشه در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف بیش از یک تن تریاک و شیشه در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان"، کلیک کنید.