22 بهمن 1357 سرآغاز تحولات ایران و جهان اسلام در منطقه بود – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان

22 بهمن 1357 سرآغاز تحولات ایران و جهان اسلام در منطقه بود - خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار چراغونی، بختیار خلیقی شامگاه یکشنبه در مراسم جشن انقلاب اظهار کرد: همدلی و همکاری تمامی آحاد مردم بسترهای تعالی و پیروزی انقلاب را فراهم کرد.

وی افزود: در دوران انقلاب رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی با شیوه ای استثنایی و فوق العاده رهبری و فرماندهی را به عهده گرفتند و تا پیروزی نهایی هدایت جریانات را به نحو احسن انجام دادند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: 22 بهمن 1357 نه تنها سرآغاز دوران جدیدی در تاریخ تحولات ایران بود بلکه تغییرات زیادی را در سطح منطقه و سطح بین المللی به دنبال داشته است.

خلیقی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در 11 اسفند 1402 یک بار دیگر امتحان بزرگ ملت ایران برای مشارکت گسترده حداکثری را در انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم می طلبد بسیار هوشمندانه در پای صندوق های اخذ رای مثل همیشه حضور فعال حیاتی و موثر داشته باشیم زیرا که عرصه، عرصه تقابل حق و مقاومت در جبهه باطل و استکبار است.

وی ادامه داد: از جامعه بزرگ اصناف و بازاریان صنعتکاران و معدن داران و تجار و بازرگانان می خواهیم مثل همیشه با حضور حداکثری خود برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب رقم بزنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "22 بهمن 1357 سرآغاز تحولات ایران و جهان اسلام در منطقه بود – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "22 بهمن 1357 سرآغاز تحولات ایران و جهان اسلام در منطقه بود – خبرگزاری چراغونی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.